سردار سلیمانی:

دانشگاه علوم انتظامی امین باید محل تربیت نخبه‌ترین دانشجویان باشد

معاون هماهنگ کننده ناجا بر جدیت و سرعت در تجهیز کارگاه‌های آموزشی دانشگاه علوم انتظامی امین تاکید کرد و گفت: این دانشگاه همواره باید محل تربیت ورزیده‌ترین، نخبه‌ترین و سلامت‌ترین دانشجویان در سطح نیروهای مسلح باشد.
کد خبر: ۳۰۴۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸ - 19August 2018

دانشگاه علوم انتظامی امین باید محل تربیت نخبه‌ترین دانشجویان باشدبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار سرتیپ «ایوب سلیمانی» معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه تجهیزات کارگاه‌های آموزش مهارتی که با حضور فرماندهان، مسئولان و اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم انتظامی امین برگزار شد، اظهار داشت: از ابتدای انقلاب اسلامی بر هماهنگی حوزه دانش و صنعت تاکید شده است.

وی با بیان اینکه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در دانشگاه‌های نیروهای مسلح، دانشجویانی تربیت می‌شدند که فرماندهان علاقه‌ای بر به کارگیری آن‌ها نداشتند، خاطرنشان کرد: برخلاف گذشته، تربیت دانشجویان در سطح نیروهای مسلح، امروز کاملاً متفاوت شده است.

معاون هماهنگ کننده ناجا تاکید کرد: با به کارگیری امکانات و تجهیزات، دانشگاه علوم انتظامی امین همواره باید محل تربیت ورزیده‌ترین، نخبه‌ترین و سلامت‌ترین دانشجویان در سطح نیروهای مسلح باشد.

سردار سلیمانی تاکید کرد: در راستای تربیت دانشجویان، فرماندهان صف این دانشگاه بایستی از اطلاعات و دانش کافی برخوردار باشند.

معاون هماهنگ کننده ناجا بر رفع مشکل زیرساختی و نیز جدیت و سرعت در تجهیز کارگاه‌های آموزشی مهارتی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی امین تاکید و تصریح کرد: برای تجهیز مجموعه کارگاه‌های آموزشی، اعتباری در نظر گرفته شده که در صورت نیاز بودجه آن افزایش پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار