برگزاری اولین کارگاه تخصصی غنی‌سازی کتاب‌ها و برنامه‌های درسی سیستان و بلوچستان

کارگاه تخصصی غنی‌سازی کتب درسی بر اساس آموزه‌های دفاع مقدس در استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.
کد خبر: ۳۰۴۸۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱ - 19August 2018

اولین کارگاه تخصصی غنی سازی کتابها و برنامه های درسی سیستان و بلوچستانبه گزارش دفاع پرس از زاهدان، اولین کارگاه تخصصی غنی سازی کتاب و برنامه های درسی بر اساس آموزه‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان با حضور سرهنگ پاسدار «احمد یارمحمدی» مدیر آموزش سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در زاهدان برگزار شد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار «غلام نبی کوهکن» مديرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان در این مراسم اظهار داشت: تفاوت‌های اقلیمی، نژادی، مذهبی، گویشی، لهجه‌ها، فرهنگ‌ها و خرده فرهنگ‌ها، اولویت‌ها و... در کشور، منظومه بسیار متنوعی از آموزه‌ها را برای دانش‌آموزان سراسر کشور ایجاد کرده که با طراحی و تالیف کتاب ها و برنامه‌های درسی به صورت متمرکز نمی‌تواند نیازهای این سرمایه انبوه، موثر و مستمر را تامین کرد.

سرهنگ پاسدار «احمد یارمحمدی» مدیر آموزش سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی را آموزش و انتقال مفاهیم و ارزشهای دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و مقاومت با استفاده از معارف غنی دوران دفاع مقدس و حمایت و مشارکت در تولید و ارائه محصولات فرهنگی ویژه آموزش و پرورش استان است.

سرهنگ دوم پاسدار «مهدی باقری» معاون تاریخ و ادبیات دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان گفت: آموزش و انتقال مفاهيم و ارزش‌هایی دفاع مقدس و حمايت و مشارکت در توليد و ارائه محصولات فرهنگی از جمله اهداف اين کارگاه بود.

وی عنوان کرد: در این کارگاه آموزشی بیش از 35 نفر از معاونین و کارشناسان و سرمربیان درس آمادگی دفاعی آموزش و پرورش، مسئولان و کارشناسان بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان استان حضور داشتند. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها