عضو کمیسیون قضائی مجلس:

مبارزه با قاچاق کالا و ارز با نشست‌های بی‌نتیجه میسر نمی‌شود

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای مبارزه با قاچاق باید عملگرا باشیم، گفت: با برگزاری جلسات بی‌نتیجه و گفتاردرمانی مشکلات کشور مرتفع نمی‌شود.
کد خبر: ۳۰۴۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶ - 19August 2018

به گزارش خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، «یحیی کمالی پور» عضو کمیسیون قضائی و حقوقی و نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 28 مردادماه) مجلس با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم اظهار داشت: عده ای نه‌تنها برای کاهش دغدغه های اقتصادی مردم چاره نمی اندیشند و تلاش نمی‌کنند، بلکه در این شرایط نابسامان اقتصادی، آنها را فراموش کرده اند.

وی در ادامه با بیان اینکه حضور مفسدان اقتصادی باعث شده که وضعیت اقتصاد کشور بیش از هر زمان دیگری با بحران و چالش مواجه شود، افزود: اینکه در کمیسیون قضائی مدام برای چگونگی مبارزه با مفسدان اقتصادی جلسات برگزار کنیم، خوب است اما تنها راه درمان نیست؛ لذا قوه قضائیه باید برای شناسایی و مبارزه با کسانی که وضعیت معیشتی مردم را به این روز انداختند، برخورد قاطع داشته باشد.

نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد با توجه به میزان حجم گسترده ورود کالای قاچاق از مبادی رسمی کشور تصریح کرد: امروز در حالی صحبت از مبارزه با قاچاق می‌کنیم که بیشترین ورودی چنین کالاهایی از مبادی رسمی کشور صورت می‌گیرد، مبارزه با قاچاق با سخنرانی و صدور بیانیه انجام نمی‌شود.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار