سردار سپهر:

بسیج ظرفیت‌های بسیاری برای مبارزه با قاچاق کالا دارد

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به تشکیل قرارگاه حمایت از کالای ایرانی توسط این سازمان، گفت: بسیج ظرفیت‌های بسیاری برای مبارزه با قاچاق کالا دارد.
کد خبر: ۳۰۴۸۹۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵ - 19August 2018

بسیج ظرفیت‌های بسیاری برای مبارزه با قاچاق کالا داردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ «محمدحسین سپهر» جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در دوره توانمندسازی مسئولان استانی بسیج رسانه که در مرکز امامت برگزار شد، اظهار داشت: در شرایط خطیر امروز نقش بسیج در کمک به دستگاه‌های حاکمیتی برای عبور از این دوره، بسیار حساس و راهبردی است؛ بنابراین طی ماه‌های اخیر به صورت ویژه برای کمک به دولت و قوه قضاییه اعلام آمادگی کردیم.

وی بیان کرد: بسیج در حوزه‌های بسیاری مانند تنظیم بازار، مبارزه با قاچاق کالا در مبادی ورودی، حمایت از کالای ایرانی و... ظرفیت‌های بی‌نظیری دارد، به طور مثال در بحث تقویت تولید ملی، قرارگاه حمایت از کالای ایرانی را تشکیل دادیم و ظرفیت‌های بسیج در تولید، توزیع و حتی مصرف در این راستا ارائه شد.

سردار سپهر تصریح کرد: در حوزه حمایت از کالای ایرانی کم کاری کردیم، چراکه این امر تنها مختص به سال 97 نیست و این کار باید از 40 سال قبل آغاز می‌شد و استمرار می‌یافت تا بتوانیم به اهداف اصلی خود نائل آییم.

وی با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس صبوری، خسته نشدن، قهر نکردن، توکل به خدا و... را تجربه کرده و یاد گرفتیم، خاطرنشان کرد: در بحث کلاسیک همانگونه که دانشگاه‌های نظامی دنیا می‌گویند، برای موفقیت در حمله باید 3 تا 11 برابر دشمن نیرو، تجهیزات، خط آتش و... داشت اما در تمام دوران دفاع مقدس به جز یک عملیات تعداد نیروهای ما کمتر از دشمن بود، اما با اتکال به خداوند پیروز می‌شدیم.

وی اظهار کرد: همانگونه که امام راحل فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد، امروز نیز برای فتح خرمشهرهای اقتصادی، بین المللی، فرهنگی و... باید باور کنیم که این کار توسط خدا صورت می‌گیرد و در این راه خدایی شویم، چراکه اگر خدایی شویم این خرمشهرها را خداوند برای ما فتح می‌کند.

سردار سپهر بیان کرد: بزرگترین اشتباه در سیاست این است که فکر کنیم برای رفاه خود باید با قدرت‌های بزرگ دنیا مذاکره کنیم و به خواسته‌های آن‌ها عمل کنیم و به جای خدا به دنبال کدخدا باشیم، در صورتی که هر کجا که به سمت خدا رفتیم، خداوند دست ما را گرفته است.

وی تصریح کرد: نقش رسانه‌ها نسبت به سال‌های قبل به صورت تصاعدی در حال افزایش است و رسانه‌ها در تعیین سرنوشت بشر نقش دارند، بنابراین رسانه‌ها باید مبدع ایده‌های جدید در حوزه رسالت انقلاب باشند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: رسانه‌ها باید چالش‌های موجود و ممکن را بشناسند و بشناسانند و بحران‌های پیش رو را پیش‌بینی کنند.

وی در پایان متذکر شد: ذیل نقد صحیح رسانه است که دولت‌ها راه درست را از نادرست تشخیص می‌دهند و این امر بخشی از فریضه امر به معروف و نهی از منکر است.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها