رییس کل بازرسی ناجا:

ترس دشمن از اقدامات پلیس مشهود است

سردار «محمد علی نوری نژاد» با اشاره به اقتدار گسترده پلیس در حوزه های مختلف، گفت: ترس دشمنان قسم خورده انقلاب از اقدامات موثر صورت گرفته توسط این نیروی انقلابی کاملا مشهود است.
کد خبر: ۳۰۴۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۱ - 19August 2018

ترس دشمن از اقدامات پلیس مشهود استبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، سرتیپ پاسدار «محمدعلی نوری نژاد» رییس کل بازرسی انتظامی کشور در جلسه جمع بندی نظارت ستادی فرماندهی انتظامی استان، اظهار داشت: شاید تا چند سال پیش دشمن زیاد روی نیروی انتظامی به عنوان تهدیدی جدی برای خود حساب نمی کرد.

وی افزود: در این سال ها ناجا جایگاه ویژه ای در معادلات دشمن پیدا کرده است به گونه ای که مجبور هستند برای رسیدن به اهداف خود از سد محکمی به نام پلیس بگذرند.

 وری نژاد هجمه های اخیر دشمنان علیه پلیس، ماموران و کارکنان انتظامی را دلیلی بر این ادعا توصیف کرد و تصریح کرد: با همه این تفاسیر، نیروهای پلیس گوش به فرمان ولایت و رهبری تا پای جان از ارزش های انقلاب و نظام دفاع می کنند.

رییس کل بازرسی ناجا ادامه داد: جایگاه نیروی انتظامی به عنوان رکن اصلی حفظ امنیت در جامعه به گونه ای است که در همه تصمیم گیری های مسئولان کشوری نقش اساسی داشته و بدون نظر و مشورت فرماندهان انتظامی برنامه های عمومی برگزار نمی شود.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: مردم نیز امروز از نیروی انتظامی به عنوان تکیه گاهی محکم برای خود یاد می کنند و همواره از اقدامات صورت گرفته نیز قدردانی کرده اند.

نوری نژاد افزود: اقتدار و صلابت پلیس در برابر جرم های صورت گرفته و صبر و متانت آنها در مقابل نامهربانی ها از جمله خصایص کارکنان انتظامی است که آنها را در بین سایر نیروهای نظامی شاخص کرده است.

رییس کل بازرسی ناجا در ادامه خواستار رسیدگی به وضعیت معیشتی کارکنان و پرسنل ناجا شد و گفت: ادای کامل حق و حقوق آنها باعث می شود کار خدمات رسانی به مردم و عموم شهروندان با سهولت بهتری انجام شود.

وی همچنین بر احیای پرداخت تسهیلات به کارکنان در تمامی سطوح نیز تاکید کرد و گفت: در سال های گذشته نیروی انتظامی حرف اول را در این زمینه می زد که البته تلاش می کنیم این موضوع احیا شود.

 نوری نژاد همچنین بر مسئله آموزش کارکنان نیز تاکید کرد و گفت: زمانی مامور پلیس در مواجهه با مجرمان موفق خواهد بود که به روزترین آموزش ها را دیده باشد.

رییس کل بازرسی ناجا در بخش دیگری از سخنانش به سالروز ورود آزادگان به میهن نیز اشاره کرد و اظهار داشت: سربازان حضرت امام (ره) نشان دادند که در قامت یک آزاده می توانند اقتدار و صلابت انقلاب را به رخ جهانیان بکشانند و شگفتی ساز شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار