فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا:

نیروهای مسلح باید بر توان دفاعی خود بیافزایند

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا گفت: دشمنان چهار دهه ما را تهدید می‌کنند، اما ملت ایران همواره در روزهای دشوار پشت انقلاب و نظام ایستاده و لازم است نیروهای مسلح بر توان دفاعی خود بیافزایند.
کد خبر: ۳۰۴۹۴۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۲ - 19August 2018

به گزارش دفاع پرس از گرگان، آیین تکریم و معارفه فرماندهان قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ گرگان امروز در سالن همایش‌های دانشگاه آزاد اسلامی گرگان برگزار شد.

در این مراسم امیر سرتیپ دوم «رضا آذریان» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا اظهار داشت: گلستان یکی از استان‌هایی است که در مقابل افرادی که مانع تثبیت پیروزی انقلاب شده بودند ایستادگی و مبارزه کرده است.

وی ادامه داد: عده‌ای پس از پیروزی انقلاب شعار انحلال ارتش را سر می‌دادند، اما حضرت امام خمینی با بصیرت و بینش بالای خود، روز ۲۹ فروردین را به نام روز ارتش نامگذاری کردند و از مردم خواستار حمایت از این نیروی مردمی شدند.

ارشد نظامی نزاجا در منطقه شمال‌شرق تصریح کرد: دشمنان هیچگاه دست از دشمنی بر نمی‌دارند و هر روز برنامه‌های جدیدی علیه نظام طراحی می کنند.

آذریان با بیان اینکه باید تهدیدهای دشمن را به فرصت تبدیل کنیم، عنوان کرد: دشمنان چهار دهه ما را تهدید می‌کنند، اما ملت همواره در روزهای دشوار پشت انقلاب و نظام ایستاده و لازم است نیروهای مسلح بر توان دفاعی خود بیافزایند.

وی افزود: با همراهی و همدلی مسئولان ارکان نظام به ویژه دولت و مجلس و اطاعت از منویات مقام معظم رهبری، هیچ احدی توانایی اقدام علیه نظام جمهوری اسلامی را نخواهد داشت.

در پایان امیر سرتیپ دوم ستاد «محمد غفاری» به عنوان ارشد نظامی آجا در گلستان و مازندران و فرمانده جدید قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ گرگان معرفی و از تلاش‌های امیر سرتیپ دوم ستاد «مهدی معمارباشی» فرمانده پیشین تقدیر شد.

نیروهای مسلح باید بر توان دفاعی خود بیفزایند

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها