امام جمعه الیگودرز:

خبرنگاران شجاعانه مشکلات را بیان کنند

حجت الاسلام «محمدعلی ارزنده» گفت: الیگودرز مشکلات بسیاری دارد که خبرنگاران باید شجاعانه و بدون ترس این مشکلات را بیان و از حقوق مردم دفاع کنند.
کد خبر: ۳۰۴۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۱ - 19August 2018
خبرنگاران شجاعانه مشکلات را بیان کنندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، حجت الاسلام «محمد علی ارزنده» امام جمعه الیگودرز در جمع خبرنگاران با اشاره به رسالت خبرنگاران اظهار داشت: خبرنگار باید تیز بین و ریز بین باشد و مطالب را بدرستی درک و انعکاس دهد.
 
وی از صداقت به عنوان حلقه گمشده در سخنان و گفته های برخی افراد نام برد و افزود:  متاسفانه برخی در تریبون های خود صرفا برای امیال شخصی خودشان سخن گفته و رفتاری دوگانه نسبت به جامعه، افراد و شخصیت ها دارند.
 
ارزنده به مشکلات مردم اشاره کرد و گفت: الیگودرز مشکلات بسیاری دارد که خبرنگاران باید شجاعانه و بدون ترس این مشکلات را بیان و از حقوق مردم دفاع کنند اما باید مراقب باشند در نوشتار خود خدا و انصاف و حرمت افراد را در نظر بگیرند. وی از تلاشهای صادقانه خبرنگاران الیگودرز قدردانی کرد.
 
در این جلسه خبرنگاران مشکلات حوزه خبری و اطلاع رسانی را بیان کرده و خواستار ایجاد فضایی باز جهت انعکاس مشکلات و نارسایی ها شدند.
 
در ادامه امام جمعه الیگودرز با اهدا لوح سپاس و هدایایی از خبرنگاران قدردانی کرد.
 
خبرنگاران شجاعانه مشکلات را بیان نمایند
خبرنگاران شجاعانه مشکلات را بیان نمایند
 
خبرنگاران شجاعانه مشکلات را بیان نمایند
خبرنگاران شجاعانه مشکلات را بیان نمایند
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار