معاون امور عمرانی استانداری مرکزی خبر داد؛

بهره برداری از فاز نخست مرکز فرهنگی و دفاع مقدس استان مرکزی+ تصاویر

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی گفت: تا پایان سال 97 فاز نخست مرکز فرهنگی و دفاع مقدس استان مرکزی به بهره برداری می رسد که این فاز شامل بخش محوطه سازی و قسمت هایی از ساختمان گالری ها است.
کد خبر: ۳۰۴۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۶ - 19August 2018

«مهدی زند وکیلی» معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی در حاشیه بازدید از پروژه مرکز فرهنگی و دفاع مقدس استان در گفت و گو با خبرنگار دفاع پرس اظهار داشت: این پروژه از جمله طرح هایی است که از سال های قبل مراحل احداث آن آغاز شده و با تلاش هایی که در سال های قبل انجام شده ساختمان اداری آن مورد استفاده قرار گرفته است.

وی افزود: در حال حاضر ساختمان اصلی و گالری ها در حال ساخت و در مرحله اسکلت بتنی و سقف است که پیشرفت فیزیکی آن را می توان 35 درصد عنوان کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی تصریح کرد: به نظر می رسد با هماهنگی و تصمیماتی که در هئیت امنا انجام شده و پیگیری هایی که از سوی مجموعه اداره کل حفظ آثار استان مرکزی به عمل آمده تا پایان سال 97 بهره برداری فاز نخست این مجموعه را شاهد باشیم.

زندوکیلی با اشاره به همکاری شهرداری اراک گفت: تعهداتی را شهرداری و شورای شهر در سال های گذشته متعهد شده بودند که در حال حاضر نیز در خصوص فضای سبز و محوطه سازی در حال انجام است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار