دفاع‌پرس گزارش می‌دهد؛

«ایران‌نوشت» جهشی در صنعت نوشت‌افزار ایرانی

۶ دوره برگزاری مستمر نمایشگاه تخصصی «ایران‌نوشت» موجب شده تا تولیدکنندگان داخلی با گسترش محصولات و افزایش کیفیت بتوانند جهشی در حوزه صنعت نوشت‌افزار ایرانی ایجاد کنند.
کد خبر: ۳۰۵۰۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۰ - 20August 2018

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌‍‌پرس، نمایشگاه تخصصی لوازم تحریر و نوشت‌افزار «ایران‌نوشت» برای ششمین دوره امسال از روز ۲۲ مرداد به مدت ۱۰ روز در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران در حال برگزاری است. 

برندهای تولیدکننده لوازم التحریر حاضر در «ایران‌نوشت»

ششمین نمایشگاه لوازم التحریر ایران‌نوشت امسال با حضور ۱۰۰ تولیدکننده توانسته سطح کیفی و تنوع تولیدات نوشت افزار داخلی را افزایش دهد تا دانش‌آموزان و دانشجویان با همه سلیقه‌ها بتوانند از شخصیت‌های ایرانی و بومی استفاده کنند.

«ایران‌نوشت» جهشی در صنعت الوازم تحریر ایرانی/ دولتمردان حمایت کنند

تولیدات ششمین دوره از نمایشگاه نوشت افزارهای ایرانی اسلامی نشان داد با توجه به ظرفیت داخلی و اعتماد به تولیدکنندگان داخلی می‌توان در عرصه‌های مختلف فرصت‌های خوبی را در راستای اشتغال به وجود آورد.

حضور ۱۰۰ تولیدکننده نوشت‌افزار ایرانی اسلامی که اکثر این تولیدکنندگان از برندهای صاحب نام نوشت‌افزار هستند نشان می‌دهد، این حوزه جذابیت‌های زیادی برای تولیدکنندگان دارد و تاکنون نسبت به این ظرفیت عظیم غفلت شده است و لازم است دولتمردان حمایت کنند.

«ایران‌نوشت» جهشی در صنعت الوازم تحریر ایرانی/ دولتمردان حمایت کنند

محصولات عرضه شده در ششمین نمایشگاه «ایران‌نوشت»

امسال و در ششمین دوره از نمایشگاه نوشت افزار ایرانی و اسلامی تولیدکنندگان در حوزه لوازم التحریر توانسته‌اند با تولید لوازمی همچون انواع کیف،‌ خط‌کش، خودکار و لاک غلط‌گیر به حوزه‌های جدیدی ورود پیدا کنند.

موفقیت تولیدکنندگان داخلی در حوزه تولید خودکار در سال‌های گذشته نویدبخش تولید سایر لوازم تحریر داخلی بود که خوشبختانه امسال شاهد پیشرفت‌های خوبی در این حوزه هستیم.

«ایران‌نوشت» جهشی در صنعت الوازم تحریر ایرانی/ دولتمردان حمایت کنند

کارکترهای جذاب ایرانی اسلامی در محصولات

ترغیب شدن تولیدکنندگان داخلی به تولید کارکترهای جدید کارتون‌های سینمایی از جمله «فیلشاه» اتفاق جذاب این دوره از نمایشگاه نوشت افزار «ایران ‌نوشت» برای مخاطبین نوجوان و خردسال بود.

کارکتری‌های جذاب فیلم سینمایی «فیلشاه» که تیم تولیدکننده آن چند سالی است توانسته‌اند با ساخت انیمیشن‌های سینمایی مخاطبین جدیدی را به سالن‌های سینمایی کشور بکشانند، امسال قابل تامل بود.

«ایران‌نوشت» جهشی در صنعت الوازم تحریر ایرانی/ دولتمردان حمایت کنند

حسینی: نیازمند حمایت هستیم

«سعید حسینی» مدیر عامل مجمع نوشت افزار ایرانی اسلامی در حاشیه این نمایشگاه و در گفت‌وگو با خبرنگار ما از پیشرفت تولیدکنندگان نوشت‌ افزارهای ایرانی و اسلامی خبر داد و اظهار داشت: امسال در ششمین دوره این اتفاق پیشرفت‌های خوبی در بحث کمیت و کیفیت تولیدات رخ داده است.

وی گفت: ۱۰۰ ناشر و تولیدکننده امسال بیش از یک‌ هزار محصول جدید در حوزه نوشت‌افزار و لوازم التحریر ایرانی در این نمایشگاه عرضه کرده‌اند که شامل همه محصولات جدید این تولیدکنندگان می‌باشد.

«ایران‌نوشت» جهشی در صنعت الوازم تحریر ایرانی/ دولتمردان حمایت کنند

مدیر‌عامل مجمع نوشت افزار ایرانی اسلامی از برگزاری این نمایشگاه‌ها در سراسر کشور خبر داد و افزود: در حال ارتباط با نقاط مختلف ایران هستیم تا بتوانیم تمام محصولات این نمایشگاه را جهت عرضه در سراسر ایران در معرض دید قرار دهیم.

حسینی به قیمت عادلانه نوشت‌ افزارهای ایرانی اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به افزایش قیمت‌های رخ داده و بالا رفتن نرخ دلار خوشبختانه امروز نوشت‌ افزارهایی تولید داخلی قیمت مناسبی نسبت به محصولات خارجی دارد.

«ایران‌نوشت» جهشی در صنعت الوازم تحریر ایرانی/ دولتمردان حمایت کنند

وی تاکید کرد: نوشت‌ افزارهای ایرانی از کیفیت خیلی بهتری نسبت به محصولات خارجی و مخصوصاً لوازم التحریر چینی دارد. ما در این حوزه و در ششمین دوره برگزاری نمایشگاه ایران نوشت برندهای معتبر داخلی را وارد میدان کرده‌ایم که اتفاق خیلی خوبی است.

مدیر عامل مجمع نوشت افزار ایرانی اسلامی با اعلام آمادگی برای برگزاری این نمایشگاه در کشورهای منطقه بیان کرد: آمادگی برگزاری چنین نمایشگاهی در تمام کشورهای منطقه برای ارتباط گیری با بازرگانان و فعالان اقتصادی خارجی را داریم چراکه این ظرفیت مغفول مانده است درحالی که می‌توانیم از آن استفاده کنیم.

«ایران‌نوشت» جهشی در صنعت الوازم تحریر ایرانی/ دولتمردان حمایت کنند

حسینی در پاسخ به ظرفیت شخصیت‌های ایرانی برای عرضه در بازارهای منطقه نیز گفت: بسیاری از شخصیت‌های لوازم التحریرهای ما ظرفیت منطقه‌ای دارد؛ البته می‌توانیم تعامل داشته باشیم و شخصیت‌های متناسب با فرهنگ هر کشور را تولید کنیم. شخصیت مسئله مهمی است که ما همواره درباره آن دغدغه داریم.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار