مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی:

تکریم خانواده‌­های شهدا باعث پویایی جامعه می‌شود/ ایثارگری اجتماعی باید احیا شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: اگر جامعه اسلامی ما می‌خواهد پویا و مقاوم بماند، باید توجه به ایثارگران را همواره سرلوحه کارهای خود قرار دهد.
کد خبر: ۳۰۵۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲ - 20August 2018

تکریم خانواده ­های شهدا پویایی جامعه را به همراه خواهد داشت/ ایثارگری اجتماعی باید احیا شودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مشهد، نشست مشاوران فرمانداران و ایثارگران دستگاه‌های اجرایی استان خراسان رضوی با حضور حجت‌الاسلام «حسین معصومی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی و «حسن فتحی‌­نیا» مشاور استاندار خراسان رضوی در امور ایثارگران امروز در اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد.

حجت‌الاسلام معصومی در این مراسم اظهار داشت: شهدا، جانبازان و آزادگان چه در دوران دفاع مقدس و چه قبل از آن، ایثارگری را در خود نهادینه کرده بودند.

وی افزود: شهدا در طول حیات خود پروانه‌وار بر گرد همرزمانشان می­‌گردیدند و به گونه‌­ای به آنها خدمت می‌‌کردند که همرزمانشان متوجه نمی‌­شدند.

این مسئول عنوان کرد: آن چیزی که در اجتماع امروز کم‌رنگ شده است ایثار اجتماعی و خدمت به هم نوع است. باید این روحیه در جامعه احیا شود تا نسلی که آماده پذیرش مسئولیت‌ها هستند با این روش، قدم در مسیر خدمت بگذارند.

معصومی خاطرنشان کرد: در زیر مجموعه سازمان شما و در کنار کارمندان با تجربه مجموعه کاری­ تان،­ جمعی از خانواده­‌های ایثارگران مشغول به خدمت هستند. شما مشاوران ایثارگران وظیفه دارید تا ضمن فراهم کردن بستری برای انتقال تجارب پیشکسوتان به نسل جوان، مسئولیت خودشان را به آنها متذکر و یادآور شوید.

مدیر‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی تأکید کرد: شهدا، جانبازان و آزادگان در زمان خودشان در راه دفاع از ارزش‌های اسلامی سنگ تمام گذاشتند و اکنون نیز خانواده‌های این عزیزان علی رغم همه تنگناها، با همه وجود از نظام و انقلاب دفاع می­‌کنند. اگر جامعه اسلامی ما می­‌خواهد پویا و مقاوم بماند باید توجه به ایثارگران را همواره سرلوحه کارهای خود قرار دهد. تکریم و تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران یکی از راه‌­های توجه به جامعه ایثارگری است.

وی در پایان گفت: در فعالیت ­های ترویجی و تکریمی، محبت به خانواده شهدا و ایثارگران را همواره مد نظر داشته باشید و بدانید با احترامی که برای خانواده ­های این عزیزان قائل می‌شوید، به خودتان احترام گذاشته‌­اید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها