مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه مازندران:

40 سالگی انقلاب اسلامی باعث عصبانی‌تر شدن استکبار جهانی شده است

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران گفت: دشمن از ما عصبانی بوده و 40 سالگی انقلاب اسلامی دشمن و استکبار را عصبانی‌تر کرده است.
کد خبر: ۳۰۵۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵ - 20August 2018
40 سالگی انقلاب اسلامی باعث عصبانی تر شدن استکبار جهانی شده استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، حجت الاسلام «یدالله غلامی» مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران امروز در اختتامیه جشنواره «رسانه در راهیان نور» به 40 سالگی انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: دشمن از ما عصبانی بوده و 40 سالگی انقلاب اسلامی دشمن و استکبار را عصبانی‌تر کرده است.
 
وی عنوان کرد: روند دشمنی استکبار جهانی در آستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی نه تنها کم نشده بلکه با نوع جدید بیشتر هم شده است.
 
غلامی با اشاره به مولفه های قدرت ایران در قبل از انقلاب اسلامی تصریح کرد: موقعیت سرزمینی ایران، انرژی نفت و گاز، قدرت دفاعی و نفوذ منطقه‌ای ایران با آمریکا از جمله مولفه‌های قدرت بوده است.
 
وی افزود: با وقوع انقلاب اسلامی دو مولفه قدرت دفاعی و نفوذ منطقه‌ای با آمریکا از دست رفت و سه مولفه قدرت شامل مردم، رهبری و رفتار انقلابی جایگزین شده که توانست ما را در برابر ناآرامی‌ها، مشکلات و سختی‌ها حفظ کند.
 
این مسئول ادامه داد: انقلاب اسلامی زمانی شکل گرفت که دنیا به صورت دو قطبی بین آمریکا و شوروی تقسیم شده بود و انقلاب اسلامی غرب و شرق را نفی کرد.
 
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران به غائله‌های ایجاد شده از سوی دشمنان علیه انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی با مولفه های قدرت جایگزین توانست از این مشکلات و چالش ها عبور کند و اکنون ایران به یک قدرت دفاعی بزرگ تبدیل شده است.
 
غلامی با عنوان اینکه قدرت دفاعی و موشکی ایران، بازدارنده است، افزود: دشمن در دهه اول انقلاب اسلامی، روی براندازی انقلاب نقشه‌‌ریزی کرده بود، اما به نتیجه نرسید و در دهه دوم از براندازی به تقلیل ساختار نظام کوچ کرد.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا تصریح کرد: در دهه سوم انقلاب اسلامی، دشمن مهار انقلاب را در دستور کار قرار می دهد و بر این اساس، حاضر شدند در برجام پای میز مذاکره بنشینند.
 
وی به دلیل خروج آمریکا از برجام اشاره کرد و گفت: آنان انتظار داشتند با برجام ایران اسلامی مهار شود و ایران بپذیرد دیگر قدرت منطقه‌ای نیست اما نتوانستند به هدف‌های خود برسند.
 
این مسئول یادآور شد: هدف دیگر آنان بود که ایران در نقشه جدید خاورمیانه ایفای نقش نداشته باشد، همچنین ایران بپذیرد که از مقاومت و حزب الله مقاومت نکند و این اهداف به جایی نرسید.
 
وی گفت: هر کشوری برای تامین امنیت مردم و کشور دارای دو مرز جغرافیایی و سیاسی است و کشوری می‌تواند مرز جغرافیایی را حفظ را کند که مرز سیاسیش بیرون از مرز جغرافیایی باشد.
 
غلامی با بیان اینکه دشمن در دهه اول، دوم، سوم و چهارم به موفقیت نرسید، گفت: در مرحله بعد برای براندازی نظام در بستر ایجاد مشکلات اقتصادی وارد شد تا در سایه نارضایتی مردم از وضعیت معیشتی کار انقلاب را یکسره کند و مانع از جشن 40 سالگی انقلاب بشوند.
 
وی بر حفظ وحدت و همدلی تأکید کرد و متذکر شد: در چنین شرایطی با وحدت می توانیم از این وضعیت عبور کنیم. 
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار