مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا:

نظام اسلامی الگویی برای دیگر حکومت‌هاست

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا نظام اسلامی را الگویی برای دیگر حکومت‌ها معرفی کرد و گفت: این مردم ایران هستند که با تکیه بر ولایت فقیه و نظام حاکم برای دیگر نظام‌ها الگو شده‌اند.
کد خبر: ۳۰۵۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹ - 20August 2018

نظام اسلامی بی نظیر است و الگویی برای دیگر حکومت هاستبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام «حسن کاملی‌فر» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در جشنواره مالک اشتر سپاه عجب‌شیر با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی یک موجود زنده و پویا و در حال رشد است، اظهار داشت: اگر انقلاب اسلامی بی‌تحرک و بی‌خاصیت بود، ما هیچ دشمنی نداشتیم.

وی افزود: در شرایطی وارد 40 سالگی انقلاب شدیم که دشمنان تا به حال به این شفافیت در مقابل این نظام جبهه‌گیری نکرده بودند و برای همین دم از تغییر نظام و مسئولین می‌زنند.

کاملی‌فر به تبیین عزت و اقتدار ایران اسلامی پرداخت و گفت: اگر تاریخ را مطالعه کرده باشیم می بینیم همه دولت‌ها و شاهان این سرزمین بی‌کفایت و ناکار آمد بودند، در هر دولتی قسمتی از خاک این کشور جدا شده است، در حالی که نظام اسلامی در هیچ زمانی مثل امروز با عزت، مستقل و آزاد نبوده است.

کاملی‌فر به بی‌نظیر بودن نظام اسلامی پرداخت و این نظام را الگو برای دیگر حکومت ها معرفی و تاکید کرد: این مردم ایران هستند که با تکیه بر ولایت فقیه و نظام حاکم برای دیگر نظام ها الگو شده اند.

وی همچنین به عصبانیت آمریکا که به خاطر شکست ها و ناکامی‌ها در حوادث اخیر بوده اشاره کرد و علت آن را وجود با برکت انقلاب اسلامی دانست و گفت: این نظام اسلامی است که در لبنان الگویی چون حزب‌الله در یمن انصارالله در عراق حشدالشعبی را به وجود آورده است و آمریکایی ها از این عصبانی هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه عاشورا در پایان این جشنواره به الگو بودن مالک اشتر اشاره و بیان کرد: الگوی همه مسئولان و فرماندهان نیروهای نظامی از همه جهات مختلف به مالک اشتر می‌رسد چرا که او فرمانده کل قوای حضرت علی (ع) بود و وقتی جوانی به مالک اهانت کرد رفت مسجد و برای اصلاح او دعا کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار