معاون اجرایی سپاه کربلای مازندران:

دمیدن روح امید در جامعه وظیفه اصلی رسانه در جنگ اقتصادی است

معاون اجرایی سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه دشمن امروز در تلاش است برای اضمحلال و مهار انقلاب با مشکلات معیشتی مردم را از انقلاب ناامید کند، گفت: در چنین شرایطی وظیفه اصلی رسانه دمیدن روح امید در جامعه است.
کد خبر: ۳۰۵۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰ - 20August 2018
دمیدن روح امید در جامعه وظیفه اصلی رسانه در جنگ اقتصادی استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، سرهنگ «عسگر مجیدی» معاون اجرایی سپاه کربلای مازندران در اختتامیه جشنواره «رسانه در راهیان نور» با بیان اینکه انقلاب اسلامی دارای تاریخ مفصلی است، اظهار داشت: دشمن برای مهار انقلاب تصمیم گرفت تا مردم را به عنوان پشتوانه اصلی از انقلاب دلسرد کند و روحیه امید را بگیرد.
 
وی با عنوان اینکه دشمن پس از پیروزی انقلاب، با به راه انداختن غائله ها مسیر خود را برای براندازی انقلاب تغییر داد، گفت: واقعه طبس آخرین واقعه بود که به شکست دشمن انجامید و پس از آن جنگ تحمیلی را به راه انداخت.
 
این مسئول با بیان اینکه دشمن امروز در تلاش است برای اضمحلال و مهار انقلاب با مشکلات معیشتی مردم را از انقلاب ناامید کند، گفت: در چنین شرایطی وظیفه اصلی رسانه دمیدن روح امید در جامعه است.
 
مجیدی امنیت و اقتدار امروز کشور را حاصل از خون شهدا دانست و خاطرنشان کرد: امروز اگر دشمن در برابر ما سر تعظیم فرو می آورد و روی میز مذاکره حضور پیدا می کند، از عظمت و شکوهی است که شهدا برای ما به ارمغان آوردند.
 
این مسئول با بیان اینکه فرهنگ ایثار و مقاومت ریشه در مبانی دینی و اعتقادی ما دارد، عنوان کرد: انتقال فرهنگ شهدا به نسل جوان رسالت و تکلیفی است که روی دوش ماست و باید به نحو احسن به آن عمل کنیم.
 
مجیدی هفت‌تپه را بخشی از تاریخ و فرهنگ دفاع مقدس مازندران دانست و بر لزوم معرفی این منطقه توسط اهالی رسانه تأکید کرد.
 
وی در پایان، شمار اعزام زائران استان را به راهیان نور در سال گذشته 35 هزار نفر اعلام کرد و گفت: اعزام در قالب کاروان‌های متعدد در بخش‌های دانشجویی، دانش آموزی و محلات صورت گرفت.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها