معاون هماهنک‌کننده سپاه کربلای مازندران خبر داد؛  

شرکت بیش از 50 هزار مازندرانی در همایش اربعین حسینی 96

معاون هماهنگ‌کننده سپاه کربلای مازندران گفت: در اربعین حسینی که بزرگترین همایش شیعیان است، سال گذشته بیش از 50 هزار نفر از این استان شرکت کردند.  
کد خبر: ۳۰۵۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵ - 20August 2018
شرکت بیش از 50 هزار مازندرانی در همایش اربعین حسینیبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، سرهنگ «جواد بخشی» معاون هماهنگ‌کننده سپاه کربلای مازندران امروز در همایش اختتامیه جشنواره «رسانه در راهیان نور» در استان اظهار داشت: آگاهی‌بخشی و آشنا کردن مردم با واقعیت‌های جامعه و توجه به گذشته بخشی از رسالت خبرنگاری است.
 
وی نقش رسانه را در زندگی مردم، جدایی ناپذیر دانست و افزود: دستیابی به عدالت در سایه شفافیت حاصل از آگاهی‌بخشی و شناخت بیشتر از طریق رسانه، امکان پذیر خواهد بود.
 
بخشی، نیروی انسانی متخصص و متعهد را سرمایه  کشور برشمرد و با تأکید بر لزوم توجه به توانمندی‌های سرمایه‌های انسانی گفت: در سایه شناساندن این بخش از جامعه می‌توانیم خودمان را به دنیا بشناسانیم.
 
این مسئول محرومیت‌زدایی، راهیان نور، اربعین حسینی و ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت را از جمله فعالیت‌های سپاه در عرصه اجتماعی برشمرد و یادآور شد: در اربعین حسینی که بزرگترین همایش شیعیان است، سال گذشته بیش از 50 هزار نفر از این استان  شرکت کردند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار