عملیات " بدر" در اردبیل بازسازی می‌شود

استاندار اردبیل گفت : باید از آرمان‌های دفاع مقدس به عنوان آرمان‌ برگرفته از آموزه‌های نهضت سیدالشهدا (ع) صیانت و این رویکرد در جامعه نهادینه شود.
کد خبر: ۳۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۴ - 12September 2013

عملیات

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، اکبر نیکزاد که در جلسه هماهنگی و برنامهریزی برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس گفت: این هفته فرصتی برای بازگویی عظمت رشادتهایی است که مردم بزرگ ما و ایثارگران غیور در آن دوران از خود نشان دادند.

وی بر استفاده حداکثری از فرصتها برای انتقال مفاهیم دفاع مقدس به نسل جوان تاکید کرد و ادامه داد: این مهم با انجام کارهای فرهنگی محقق شدنی است.

نیکزاد با استقبال از برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس در اردبیل خواستار برگزاری برنامههای مختلف فرهنگی در حاشیه نمایشگاه شد و گفت: این برنامهها مورد استقبال مردم قرار خواهند گرفت.

نیکزاد همچنین از تمامی مدیران دستگاههای اجرایی استان خواست در برپایی نمایشگاه مذکور نهایت همکاری را با سپاه حضرت عباس (ع) استان به عمل آورند.

در این جلسه، سرتیپ دوم پاسدار ، غلام عسکر کریمیان جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل هم گفت: امسال عملیات پیروزمند «بدر» که سال 1363 در منطقه هورالهویزه انجام شد در نمایشگاه هفته دفاع مقدس استان بازسازی میشود.

وی افزود: رزمندگان لشکر عاشورا هم در این عملیات شرکت داشتند و سرداران بزرگی چون مهدی باکری در جریان آن به شهادت رسیدند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار