در گفت‌وگو با دفاع پرس مطرح شد؛

موفقیت درّی در بازنمایی تاریخ ایران/ 2 هزار صفحه فیلمنامه آماده‌ساخت میراث سید ضیاءالدین درّی شد

رئیس سازمان سینمایی مرحوم سید ضیاءالدین درّی را کارگردانی موفق در بازنمایی تاریخ ایران دانست.
کد خبر: ۳۰۵۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵ - 20August 2018

«محمدمهدی حیدریان» رئیس سازمان سینمایی در حاشیه مراسم تشییع سید ضیاءالدین درّی کارگردان پیشکسوت سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، با اشاره به شخصیت این هنرمند کشورمان اظهار داشت: از جمله ویژگی‌های شخصیت محوم سید ضیاءالدین درّی این بود که ایشان اهل سختی بود. تمام آثاری که او برای تلویزیون و سینما تولید کرد در این ویژگی مشترک است.

وی افزود: سید ضیاءالدین درّی در تلاش برای بازنمایی تاریخ کشور موفق بود و این موفقیت به دلیل جدی گرفتن تصویر و شخصیت‌های مورد اشاره در آثارش بوده است.

علی درّی: 2 هزار صفحه فیلمنامه آماده‌ساخت، میراث سید ضیاءالدین درّی

«علی درّی» فرزند مرحوم سید ضیاءالدین درّی در حاشیه این مراسم به خبرنگار ما گفت: نزدیک به 2 هزار صفحه فیلمنامه آماده‌ساخت از پدرم به میراث باقی مانده است که شامل 5 فیلمنامه سینمایی و 2 سریال تلویزیونی است.

وی تاکید کرد: فیلمنامه‌هایی که توسط پدرم نوشته شده است پُر از اتفاقات سیاسی و تاریخی است که حتماً به فرهنگ کشورمان کمک خواهند کرد.

فرزند مرحوم سید ضیاءالدین درّی عنوان کرد: از نظر ذهنی و انگیزه شاید بتوانم بگویم که ما امروز یک جوان را از دست دادیم چراکه پدرم ذهن بسیار فعالی داشت و انگیزه زیادی نیز برای تولید فیلم داشت.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها