آغاز طرح تابستانه كتاب با مشاركت گسترده كتاب‌فروشی‌ها در سراسر كشور

طرح تابستانه کتاب ۹۷ از فردا در کتاب‌فروشی‌های عضو طرح در سراسر کشور آغاز به کار می‌کند.
کد خبر: ۳۰۵۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹ - 20August 2018

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، طرح «تابستانه کتاب» با شعار «دانش گستری با حمایت از تالیف ایرانی» از ۳۰ مردادماه در کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور آغاز می‌شود که بر این اساس علاقه‌مندان و خریداران کتاب با همراه داشتن کارت ملی، می‌توانند از تخفیف ۱۵ تا ٢٥ درصدی خرید کتاب در این طرح تا سقف ۱۰۰ هزار تومان استفاده کنند.

در نهمین دوره طرح‌های فصلی حمایت از کتاب‌فروشی‌ها، ۷۴۰ کتاب‌فروشی ثبت نام کرده‌اند که تاکنون ۶۹۰ کتاب‌فروشی تایید شده‌اند. از بین کتاب‌فروشی‌های تایید شده ۹۷ کتاب‌فروشی در تهران، ۸۴ کتابفروشی در اصفهان، ۸۳ کتاب‌فروشی در خراسان رضوی و ۷۳ کتاب‌فروشی در قم در طرح مشارکت دارند.

گفتنی است، از مجموع کل کتاب‌فروشی‌های عضو طرح تابستانه کتاب امسال، ۱۱۲ کتابفروشی که عضو طرح عیدانه کتاب نبودند برای مشارکت در طرح تابستانه کتاب ۹۷ ثبت نام کرده‌اند. از مجموع ۱۱۲ کتابفروشی،۲۲ کتاب‌فروشی از تهران، ۱۶کتاب‌فروشی از خراسان رضوی، ۱۰کتاب‌فروشی از قم در طرح تابستانه کتاب ثبت نام کرده‌اند.

بنا بر این گزارش، اسامی کتاب‌فروشی‌های عضو طرح تابستانه کتاب از فردا (۳۰ مردادماه) در سایت http://tabestaneh.ketab.ir/ اعلام می‌شود.

نهمین دوره طرح‌های حمایتی از کتاب‌فروشی‌ها با عنوان (تابستانه کتاب۹۷) از سه شنبه ۳۰ مردادماه در کتاب‌فروشی‌های عضو طرح در سراسر کشور آغاز و در تهران به مدت ۷ روز و در سایر شهر‌ها و شهرستان‌ها به مدت ۱۰ روز کتاب‌های تالیفی با یارانه ۲۵ درصد و کتاب‌های ترجمه با یارانه ۱۵درصد عرضه می‌شود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار