سردار اشتری:

ادامه راه شهدا و خدمت به خانواده آن‌ها وظیفه است

فرمانده ناجا گفت: ادامه راه شهدا و خدمت به خانواده آن‌ها بر ما وظیفه است و امیدواریم با عنایت الهی بتوانیم این 2 وظیفه را به نحو احسن انجام دهیم.
کد خبر: ۳۰۵۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷ - 20August 2018

ادامه راه شهدا و خدمت به خانواده این عزیزان، یک وظیفه استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار سرتیپ پاسدار «حسین اشتری» در دیدار با خانواده شهید «یداله مراغه‌ای» ضمن تقدیر از همسر این شهید بزرگوار اظهار داشت: همسران شهدای بزرگوار بار سنگینی را به دوش کشیده‌اند.

وی افزود: باید راه شهدا، صبوری و استقامت خانواده معزز این عزیزان را در همه عرصه‌ها برای خود الگو قرار دهیم، امیدواریم در این راه شرمنده شهدا نباشیم.

سردار اشتری ادامه داد: ادامه راه شهدا و خدمت به خانواده این عزیزان بر ما وظیفه است و امیدواریم با عنایت الهی بتوانیم این 2 وظیفه را به نحو احسن انجام دهیم.

این مقام عالی انتظامی کشور ادامه داد: امنیت، آرامش و عزت امروز کشورمان را مدیون خون شهدا و ایثارگری ایثارگران هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه سرکشی از خانواده شهدا و رسیدگی به مشکلات این عزیزان جزء تاکیدات موکد مقام معظم رهبری است، خاطر نشان کرد: سرکشی به خانواده این عزیزان و رسیدگی به امور آن‌ها توفیقی است که باید قدردان آن باشیم و امیدواریم با برداشتن باری از دوش خانواده این عزیزان شرمنده آنان نباشیم.

 شهید «یداله مراغه‌ای» در تاریخ 1360/3/19 در درگیری با عناصر ضد انقلاب مابین روستای «فولاد و بالانج» به درجه رفیع شهادت نائل آمد، از این شهید بزرگوار چهار فرزند به یادگار مانده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار