سرهنگ طاهری خبر داد؛

ناکامی قاچاقچیان در انتقال 2 تُن و 140 کیلوگرم مواد مخدر

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف 2 تُن و 140 کیلوگرم مواد افیونی در 2 عملیات ضربتی خبر داد.
کد خبر: ۳۰۵۱۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۱ - 20August 2018

ناکامی قاچاقچیان در انتقال 2 تُن و 140 کیلو مواد مخدربه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سرهنگ «احمد طاهری» جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان  اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان‌های «خاش» و «سراوان» با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، طی چند روز گذشته از فعالیت یک باند که به صورت مسلحانه قصد انتقال مواد مخدر از مناطق شرقی به استان‌های مرکزی کشور را داشتند، با خبر شدند.

وی افزود: پس از اقدامات شبانه روزی و رصد مسیر‌های تردد اعضای این باند، یگان‌های عملیاتی پلیس با شناسایی خودرو‌های قاچاقچیان در یک درگیری مسلحانه، موفق به دستگیری یک قاچاقچی، توقیف چهار دستگاه خودرو و کشف 851 کیلو و 755 گرم تریاک، 10 کیلو و 760 گرم مرفین و 258 کیلو و 700 گرم حشیش شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در همین راستا ماموران انتظامی شهرستان «دلگان» با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان «ایرانشهر» با یک سری تحقیقات گسترده به اطلاعاتی در خصوص جابه‌جایی محموله مواد افیونی در محور‌های روستایی این شهرستان دست یافتند.

این مقام انتظامی ادامه داد: جان‌برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر در مسیر آن‌ها کمین کرده که قاچاقچیان با مشاهده آنان با تغییر مسیر به سمت بیابان‌های اطراف متواری و پس از مدتی تعقیب و گریز خودرو‌ها را رها و با استفاده از تاریکی شب و عوارض زمین متواری شدند.

سرهنگ طاهری عنوان کرد: در این عملیات نیز ضمن دستگیری 2 سوداگر مرگ و توقیف سه دستگاه خودرو در پاکسازی از منطقه، یک تُن و هشت کیلو و 670 گرم تریاک، هفت کیلو و 650 گرم هروئین و 2 کیلو و 600 گرم شیشه، یک قبضه سلاح کلاش به همراه دو تیغه خشاب و 122 عدد فشنگ جنگی کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری بقیه اعضای این 2 باند خاطرنشان کرد: یکی از ماموریت‌های مهم پلیس، مبارزه با هرگونه حمل، نگهداری، خرید و فروش و قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان‌سوز جامعه است و برخورد نیروی انتظامی در این راستا محکم، قاطع و مستمر خواهد بود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار