انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس

تفاهم‌نامه همکاری بین معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس در زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی منعقد شد.
کد خبر: ۳۰۵۱۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۹ - 20August 2018

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و سازمان مشارکت زنان در دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، چهارمین گردهمایی تخصصی ویژه رؤسای زنان ادارات کل استان‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، ۲۹ مردادماه (امروز) با حضور سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، «معصومه ابتکار» معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده و «مریم مجتهدزاده» رییس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس در ستاد مشترک ناجا برگزار شد.

در این نشست، تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس در خصوص برگزاری کارگاه آموزشی، نمایشگاه تخصصی و جشنواره‌های استانی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی با محوریت دفاع مقدس منعقد شد.

بر اساس این گزارش، رؤسای زنان ادارات کل استان‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در این نشست به ارائه گزارش کار و بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار