رجب‌ زاده خبر داد؛

بازسازی عملیات «مرصاد» برنامه‌ قرارگاه شهید ناصری در کنگره شهدای خراسان جنوبی

سردار «حسن رجب‌ زاده» از اجلاسیه شهدای اهل سنت و همچنین بازسازی عملیات «مرصاد» در کنگره شهدای خراسان جنوبی خبر داد.
کد خبر: ۳۰۵۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۴ - 20August 2018

اجلاسیه اهل سنت و بازسازی عملیات «مرصاد» برنامه‌های قرارگاه شهید ناصری در کنگره شهدای خراسان جنوبیبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، سردار سرتیپ دوم «حسن رجب‌ زاده» فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار داشت: شهدا به برگزاری یادواره‌ها و کنگره‌ها نیاز ندارند زیرا آنها به بهترین شکل انتخاب‌ شده‌اند و به تعبیر رهبری مرگ تاجرانه کرده‌اند.

وی بیان داشت: شهید «بصیری پور» تأثیری می‌گذارد که با میلیاردها تومان پول نمی‌شود این کار را کرد، باید ببینیم از سفره‌ای که شهدا پهن کرده‌اند چقدر می‌توانیم استفاده کنیم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری خراسان جنوبی با بیان اینکه حضرت آقا همیشه پیگیر وضعیت مرز شرق و شمال شرق کشور بودند، عنوان کرد: مأموریتی که به سپاه واگذار شد جزء مطالبات رهبری بود که پیرو آن، قرارگاه «ثامن‌ الائمه» عملیاتی شد و دو قرارگاه به نام‌های «شهید قاجاریان» در خراسان رضوی و «شهید ناصری» در خراسان جنوبی راه‌اندازی شد.

رجب‌زاده متذکر شد: به سپاه در کنار مأموریت اصلی، مأموریت مردم یاری و محرومیت‌زدایی واگذار شد و ما معتقدیم که تأثیر مستقیم بر امنیت دارد.

وی اضافه کرد: در همین راستا 200 سری جهیزیه توزیع شد و 200 سری دیگر نیز در عید غدیر توزیع خواهد شد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در حوزه عمرانی و آب در استان نیاز به کار زیادی است، گفت: قریب به 85 پروژه تاکنون اجرایی شده است که تغییر نگاه عشایر و مردم مرزنشین را به دنبال داشته است.

رجب‌زاده تصریح کرد: شاید مردم مرزنشین یک و نیم سال قبل ناامید بودند اما امروز به انقلاب و نظام امیدوار شده‌اند.

وی در خصوص برنامه‌های قرارگاه شهید ناصری در کنگره دو هزار شهید استان گفت: اجلاسیه شهدای اهل سنت هفته آینده برگزار خواهد شد و همچنین بازسازی عملیات «مرصاد» که یک کار هنری رزمی است قرار است در منطقه «بیدخت» انجام شود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: در سرکشی خانواده شهدا می‌بینیم که هیچ چشمداشتی از ما ندارند و با این‌ وجود می‌گویند شرمنده هستیم، کسانی که همه هستی و جوان خود را داده‌اند خودشان را بدهکار انقلاب می‌بینند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار