برگزاری پنجمین جشنواره «مالک اشتر» در یاسوج

پنجمین جشنواره «مالک اشتر» با تجلیل از فرماندهان استانی و شهرستانی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
کد خبر: ۳۰۵۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۷ - 20August 2018

برگزاری پنجمین جشنواره «مالک اشتر» در یاسوجبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، پنجمین جشنواره «مالک اشتر» بعد از ظهر امروز دوشنبه با هدف معرفی و تجلیل از فرماندهان استانی و شهرستانی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد.

سردار «حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه ولی عصر (عج) استان خوزستان در این جشنواره اظهار داشت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی شبانه‌ روز در تلاش هستند تا به اهداف پلید خود دست پیدا کنند و تضعیف نقاط قوت و تقویت نقاط ضعف ایران از جمله فعالیت‌های آنها است.

وی افزود: ولایت فقیه همواره با هدایت‌گری‌های خود ثمرات بزرگی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورده و همین موضوع سبب ناراحتی دشمنان شده است.

فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان عنوان کرد: بعد از جنگ تحمیلی تاکنون حداقل پنج جنگ مهم در منطقه اتفاق افتاده و دشمنان درصدد این بودند تا کشور ایران را درگیر این جنگ‌ها کنند، اما روشنگری‌های به موقع رهبر معظم انقلاب از انحراف ایران اسلامی از مسیر خود جلوگیری کرد و شأن جمهوری اسلامی همواره حفظ شده است.

شاهوارپور گفت: نخست‌ وزیر رژیم کودک‌کش و اشغالگر صهیونیستی خود را دلسوز مردم نشان داده و در مسأله آب خوزستان اعلام آمادگی کرد غافل از اینکه قرارگاه خاتم‌الانبیاء سپاه پاسداران پای کار آمد و مشکل را حل کرد.

وی علت مشکلات اقتصادی کشور را سوء‌ مدیریت برخی مدیران عنوان و بیان کرد: مسئولان نباید بگذارند مطالبه به حق مردم دستاویز شیطنت‌های دشمنان ایران شود.

فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان ابراز کرد: نباید لحظه‌ای غفلت کنیم و باید با به‌ روزرسانی تجهیزات و آموزش نیروها، توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کنیم.

در پایان این جشنواره از 80 فرمانده حوزه‌های مقاومت سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها