از سوی دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت در مازندران؛

روزشمار هفته دولت در مازندران اعلام شد

مدیر کل روابط عمومی استانداری مازندران با بیان اینکه از سوی شورای اطلاع رسانی دولت، شعار «شفافیت، پاسخگویی و کارآمدی» به عنوان شعار هفته دولت امسال انتخاب شد، اظهار داشت: در مازندران نیز روزشماری برای اجرای برنامه های هفته دولت تهیه و به فرمانداری ها و دستگاه ها ارسال شد.
کد خبر: ۳۰۵۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۰ - 20August 2018
اشعار و روزشمار هفته دولت در مازندران اعلام شدبه گزارش دفاع پرس از ساری به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، «احمد مظفری» مدیر کل روابط عمومی استانداری مازندران با بیان اینکه از سوی شورای اطلاع رسانی دولت، شعار «شفافیت، پاسخگویی و کارآمدی» به عنوان شعار هفته دولت امسال انتخاب شد، اظهار داشت: در مازندران نیز روز شماری برای اجرای برنامه های هفته دولت تهیه و به فرمانداری ها و دستگاه ها ارسال شد.
 
وی به عناوین هفته دولت در مازندران اشاره کرد و گفت: روز جمعه 2/6/97 اولین روز هفته دولت به عنوان دولت تدبیر و امید، نشاط معنوی، شنبه3/6/97 دومین روز هفته دولت به عنوان دولت تدبیر و امید، نشاط اقتصادی و شفافیت و روز یکشنبه 4/6/97 سومین روز هفته دولت به عنوان دولت تدبیر و امید، نشاط خدمت، کارآمدی و پاسخگویی نامگذاری شده است.
 
دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت مازندران خاطر نشان کرد: دوشنبه 5/6/97 به عنوان دولت تدبیر و امید، نشاط اجتماعی و فرهنگی، سه شنبه 6/6/97 به عنوان دولت تدبیر و امید، نشاط توسعه و محرومیت زدایی، چهارشنبه7/6/97به عنوان دولت تدبیر و امید، نشاط آرامش، امنیت و اقتدار ملی و آخرین روز هفته دولت، هشتم شهریور به عنوان دولت تدبیر و امید، شهیدان رجایی و باهنر الگوهای جاودان ولایت پذیری و خدمت نامگذاری شده است.
 
سخنگوی ستاد بزرگداشت هفته دولت استان از حضور نماینده دولت در مازندران و بازدید از مناطق محروم استان خبر داد و یادآور شد: در روز هشتم شهریور سالروز شهادت شهیدان سرافراز دولت رجایی و باهنر مراسم بزرگداشتی به طور همزمان در سراسر استان برگزار خواهد شد.
 
مدیر کل روابط عمومی استانداری مازندران در پایان تاکید کرد: ستاد بزرگداشت هفته دولت در دستگاه های اجرایی و فرمانداری ها تشکیل شده و برنامه های هفته دولت در قالب روز شمار عملیاتی خواهد شد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار