عبدالملک الحوثی: آل سعود و امارات با شتاب در جاده نفاق و خیانت به آمریکا و رژیم صهیونیستی خدمت می‌‌کنند

رهبر جنبش انصارالله یمن گفت: رژیم‌های سعودی و امارات در راستای خدمت به آمریکا و رژیم صهیونیستی در جاده نفاق و خیانت به سرعت پیش می‌روند.
کد خبر: ۳۰۵۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۹ - 20August 2018

عبدالملک الحوثی: آل سعود و امارات با شتاب در جاده نفاق و خیانت به آمریکا و اسرائیل خدمت می‌‌کنندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از المسیره، سید عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله روز دوشنبه در پیامی فرا رسیدن عید سعید قربان را به ملت یمن و امت اسلام تبریک گفت.

وی با بیان اینکه لازم است از داستان حضرت ابراهیم و حضرت اسماعیل علیهما السلام درس بگیریم، تاکید کرد امت اسلام در مرحله‌ای قرار دارد که باید فداکاری کند، در غیر این صورت منافقون یا فریب یا ایجاد رعب و وحشت، آنها را به سمت قربانی شدن در راه خدمت به دشمنان امت سوق خواهند داد، با آزاد شدن اراده، امت به آزادی خود در زندگی و مواضع و تصمیمات دست می‌یابد.

الحوثی خاطر نشان کرد یمنی‌های صادق به توفیق الهی در امتحان و وفاداری موفق شدند و ناامیدی و خسران سهم تمام خیانتکاران و کسانی است که در کمین امت هستند.

رهبر جنبش انصارالله یمن تاکید کرد رژیم‌های سعودی و امارات در راستای خدمت به آمریکا و اسرائیل در جاده نفاق و خیانت به سرعت پیش می‌روند.

الحوثی پیروزی و موفقیت برای ملت یمن و آزادگان امت اسلام آرزو کرد و از خداوند مسئلت خواست تا از آل سعود ملحد که با ظلم و ستم ملت یمن را از حج امسال محروم کرد،‌اتقام بگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار