سردار رحیمی خبر داد؛

دستگیری 555 سارق و مالخر و کشف انبارهای کالاهای قاچاق و احتکار شده در تهران

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری 555 سارق و مالخر و کشف انبارهای کالاهای قاچاق و احتکار شده در چهاردهمین مرحله از اجرای «طرح رعد» خبر داد.
کد خبر: ۳۰۵۲۳۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳ - 21August 2018

دستگیری 555 سارق و مالخر و کشف انبارهای قاچاق و احتکار کالا در تهرانبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسین رحیمی» رئیس پلیس پایتخت در حاشیه اجرای چهاردهمین مرحله از طرح رعد در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در این طرح 555 سارق و مالخر دستگیر شدند، اظهار داشت: در این مرحله چهار هزار و 529 کالا و جنس مسروقه کشف شد که مقدار ارزش اموال مکشوفه بیش از سه میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه در این طرح همچنین به 660 پرونده رسیدگی شد، گفت: ماموران پلیس تهران همچنین توانستند، 29 باند سرقت را متلاشی کنند.

سردار رحیمی با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالا از اولویت‌های پلیس است، گفت: تعداد پرونده‌های رسیدگی شده با موضوع قاچاق کالا در این طرح 52 پرونده بوده که طی آن 23 نفر دستگیر شدند. همچنین در این طرح 12 باند قاچاق کالا متلاشی و 66 هزار و 962 کالای قاچاق به دست آمد. ارزش اموال مکشوفه قاچاق بیش از 4 میلیارد تومان است.

وی همچنین خبر داد که در این مرحله از طرح رعد، 10 هزار دلار و 4 هزار و 480 یورو کشف شد.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: در چهاردهمین مرحله از طرح رعد، بیش از 2 تن موادمخدر نیز کشف شد. همچنین 460 خرده‌فروش دستگیر و 310 معتاد متجاهر جمع‌آوری و 6 باند مواد مخدر متلاشی شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در رابطه با کشف انبارهای احتکار کالاهای مورد نیاز هم گفت: با همکاری پلیس اطلاعات امنیت و پلیس پیشگیری، انبارهای کاغذ، آهن‌آلات و لوازم خانگی که احتکار شده بودند، کشف شد.

سردار رحیمی همچنین تاکید کرد: 50 درصد از کسانی که در طرح رعد 14 دستگیر شدند سابقه‌دار بودند. قانون برای کسانی که جرم خود را تکرار می‌کنند، مجازات سنگینی در نظر گرفته است‌.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار