امام جمعه تبریز:

مساجد باید به کانون انقلاب اسلامی و محور انسجام تبدیل شوند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: مساجد باید به کانون انقلاب اسلامی و محور انسجام تبدیل شوند.
کد خبر: ۳۰۵۳۱۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۵ - 21August 2018

مساجد باید به کانون انقلاب اسلامی و محور انسجام تبدیل شوندبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام و المسلمین «سید محمدعلی آل‌هاشم» نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در مراسم بزرگداشت روز جهانی مسجد با بیان اینکه روحانیت، انجمن‌های اسلامی، هیات امنا و پایگاه‌‌ها باید با همدلی، مساجد را به کانون انقلاب اسلامی و محور انسجام تبدیل کنند، اظهار داشت: بیش از گذشته نیازمند جوانان انقلابی هستیم و این جوان انقلابی باید در بستر مسجد تربیت شود.

وی از هیات امنا و انجمن‌های اسلامی خواست فضا را به گونه‌ای آماده کنند که نوجوانان با مسجد مانوس شوند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌ شرقی با اشاره به پیشتازی روحانیت در جهاد و شهادت، خاطر نشان ساخت: امروز هم باید روحانیون بستر فعالیت انقلابی و جهادی را در فضای مسجد برای جوانان و نوجوانان فراهم کنند.

وی با اعلام اینکه مساجد باید مهیای مبارزه با شبهات و خرافات بوده و در مسائل سیاسی پیشرو باشند، متذکر شد: این توصیه به معنای ورود به دسته بندی‌های سیاسی نیست بلکه روشنگری و آگاهی عمومی است.

امام جمعه تبریز خواهان ترویج دروس اخلاق و صمیمت در بین مردم شد و عنوان کرد: تزیین شهر و بالاتر از آن تبیین مسئله غدیر باید در برنامه‌های مسجد قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار