مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:

نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نیازمند تعامل همه دستگاه‌های فرهنگی است

سرهنگ «امیرعباس آسمند» گفت: نهادینه کردن تفکر بسیجی و فرهنگ ایثار و شهادت به‌ عنوان یک ارزش در جامعه نیازمند تعامل همه دستگاه‌های فرهنگی است.
کد خبر: ۳۰۵۳۴۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۹ - 21August 2018

نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نیازمند تعامل همه دستگاه‌های فرهنگی استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، نشست کمیته فرهنگی، اجتماعی و رسانه‌ای دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز سه‌شنبه با حضور دستگاه‌های عضو این کمیته برگزار شد.

سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در این نشست اظهار داشت: دشمنان از رویارویی و جنگ نظامی با ایران مأیوس شده و با به راه اندختن جنگ نرم و جنگ اقتصادی قصد مقابله با ایران اسلامی را دارند.

وی با بیان اینکه دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به پیکره نظام و انقلاب فروگذاری نکرده است، افزود: همین موضوع رسالت امروز همه ما را خطیر و سنگین کرده است که باید هوشیار بوده و بصیرت دینی و سیاسی داشته باشیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می‌تواند راهکار مفیدی برای بیمه کردن کشور و انقلاب در مقابل همه خطرات داخلی و خارجی باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار