مدیرکل حوزه استاندار کرمان:

آغاز پروژه های تشریفاتی در هفته دولت ممنوع اعلام شده است

مدیرکل حوزه استاندار کرمان با اشاره به اینکه آغاز پروژه های تشریفاتی در هفته دولت ممنوع است، گفت: پرهیز از برنامه های پرهزینه و تشریفاتی در هفته دولت مورد تاکید قرار گرفته است.
کد خبر: ۳۰۵۳۴۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۲ - 21August 2018

آغاز پروژه های تشریفاتی در هفته دولت ممنوع اعلام شده استبه گزارش دفاع پرس از کرمان، به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، حجت الاسلام «محمد محمودآبادی» در ستاد بزرگداشت هفته دولت اظهار داشت: شعار امسال هفته دولت شفافیت، پاسخگویی و کارآمدی است زیرا با وجود شفافیت و اگر پاسخگویی لازم به مردم صورت گیرد، از بروز بسیاری از مشکلات اجتماعی جلوگیری می شود و در کارآمدی نیز تاثیر بسزایی دارد.

وی اظهار داشت: محور برنامه های هفته دولت، تشریح عملکرد دولت دوازدهم در کنار تشریح فعالیت های سایر دولت های گذشته است زیرا آنچه دولت های گذشته انجام داده اند زنجیری به هم پیوسته برای خدمت رسانی به مردم بوده است.

وی ادامه داد: تبیین شرایط کنونی نیز باید برای مردم انجام شود زیرا با هر چه تنگ تر شدن دامنه تحریم ها نیاز به ارتباط بیشتر بین مردم و دولت وجود دارد.

مدیرکل حوزه استاندار کرمان عنوان کرد: پرهیز از رسانه ای کردن مشکلات و اختلافات احتمالی، پرهیز از به کار گرفتن ادبیات مایوس کننده و سفر بدون تشریفات به مناطق محروم و خدمات رسانی به مردم نیز در هفته دولت مورد تاکید قرار گرفته است.

وی بیان کرد: در راستای گرامیداشت هفته دولت تاکید شده که آغاز پروژه های جدید حتی المقدور انجام نشود مگر آنکه پروژه ای ملی باشد، اعتبار آن تامین شده باشد، عملیاتی شدن آن قطعی باشد.

حجت الاسلام محمودآبادی با اشاره به اینکه آغاز پروژه های تشریفاتی در هفته دولت ممنوع اعلام شده است، گفت: ارائه گزارش و اطلاع رسانی از طریق رسانه ها در هفته دولت نیز مورد تاکید قرار گرفته است و در این رابطه باید از انتشار کتاب، مجلد، ویژه نامه ها و پوسترها که مشتمل بر هزینه های متعدد است، جلوگیری شود.

وی با اشاره به اینکه تمرکز برنامه های هفته دولت در مناطق محروم باشد، اظهار داشت: استانداری کرمان به منظور گرامیداشت هفته دولت برنامه حضور مدیران برای پاسخگویی به مردم، تجدید بیعت با شهدا و دیدار با خانواده شهدا، حضور مدیران و کارکنان در نماز جمعه، افتتاح نمایشگاه مجازی هفته دولت، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، دیدار با مجمع نمایندگان، سفر به شهرستان ها و افتتاح پروژه ها، ملاقات های مردمی، افتتاح رادیوترانک، حضور مدیران و مسئولان 25 دستگاه در سازمان مساجد شهر کرمان و آشنایی با مشکلات مردم، برگزاری جشنواره روز کارمند و برگزاری ویژه برنامه بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر را در برنامه دارد.

وی بیان کرد: به منظور صرفه جویی در هزینه ها و استمرار نمایشگاه تا چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نمایشگاه هفته دولت به صورت مجازی برگزار می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها