معاون سیاسی فرماندار زنجان:

بیش از هر زمان دیگر نیازمند اتحاد و همدلی هستیم

معاون سیاسی فرماندار زنجان گفت: با توجه به شرایط حساس فعلی کشور بیش از هر زمان دیگر نیازمند اتحاد و همدلی هستیم.
کد خبر: ۳۰۵۳۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۱ - 21August 2018

بیش از هر زمان دیگر نیازمند اتحاد و همدلی هستیمبه گزارش دفاع پرس از زنجان، «سید بهزاد شفیعی» معاون سیاسی فرماندار زنجان ظهر سه شنبه در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان با بیان اینکه فضای موجود در جامعه، داری شرایط حساس و ویژه ای هستیم، افزود: اگر در این موقعیت کمترین تنشی ایجاد شود و نارضایتی مردم را فراهم سازد شرایط جامعه به هم خواهد ریخت.

وی ادامه داد: همه افراد باید در این شرایط تلاش کرده و دست به دست هم دهند تا مشکلات مردم را برطرف کنند؛ چون در این شرایط سختی که هستیم؛ اگر اتحاد و همدلی و وحدت نباشد؛ مطمئنا توسعه شهر دست یافتنی نخواهد شد.

شفیعی با تاکید بر اینکه به هر میزان که شورای شهر زنجان موفق عمل کند؛ تاثیر خود را در شوراهای شهر خواهد داشت، افزود: خدمت به مردم و تلاش برای امید و نشاط مردم باید مورد توجه شورای شهر باشد؛ چرا که شهرداری و شورا ارتباط مستقیمی با مردم داشته و مردم از همان ابتدا با شهرداری روبه‌رو می‌‍شوند.

معاون سیاسی فرماندار زنجان با بیان اینکه طی یک سال گذشته هیأت رئیسه شورای شهر فعالیت بسیار مطلوبی داشتند، گفت: شورای شهر زنجان بزرگترین پارلمان شهری در سطح استان زنجان است و نماد کار پارلمانی در استان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار