برگزاری مراسم روح بخش دعای «عرفه» در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر

مراسم پر فیض دعای عرفه با حضور گسترده مردم ولایتمدار بوشهر در حسينيه عاشقان ثارالله بوشهر با سخنراني «آيت الله صفايي بوشهری» نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، همراه با نوای حجت الاسلام «عیسی راستگو» و «حسین معینی» برگزار شد.
کد خبر: ۳۰۵۳۶۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۶ - 21August 2018

مراسم روح بخش دعای «عرفه» در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهربه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بوشهر، مراسم پر فیض دعای عرفه با حضور گسترده مردم ولایتمدار بوشهر در حسينيه عاشقان ثارالله بوشهر با سخنرانی «آيت الله صفايی بوشهری» نماینده ولی فقیه در استان بوشهر همراه با نوای حجت الاسلام «عیسی راستگو» و «حسین معینی» برگزار شد.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه در عرفه انسان باید قلب خویش را از گناهان گذشته پاک کند، اظهار داشت: دعای بندگان اگر به اجابت نمی رسد بنا به مصلحت و حکمت خداوند است که در جای دیگر بهترین ها را برای بنده در نظر دارد.

وی با اشاره به اینکه روز عرفه فرصتی دیگر برای بندگانی است که پی جبران اعمال گذشته خود هستند، افزود: حضور مردم در این مراسم به معنای این است که خداوند اذن ورود به سمت خود را به بندگان عنایت کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ضمن اشاره ه اینکه دعایی به سمت آسمان برآورده می شود که به دنبال مطامع دنیایی نباشد گفت: اسنان باید همیشه در حال ترس و حب خداوند باشد.

امام جمعه بوشهر با تأکید بر اینکه روز عرفه متعلق به اباعبدالحسین می باشد خاطر نشان شد: انسان نباید از درگاه پروردگار خویش نا امید شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار