رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز:

مسئولان نیازمند دیدار با خانواده شهدا هستند

سردار علی مؤیدی گفت: خانواده شهدا نیازمند دیدار و ملاقات نیستند بلکه ما هستیم که نیازمند دیدار با آنان هستیم چرا که دیدار با خانواده شهدا موجب افزایش روحیه معنوی است.
کد خبر: ۳۰۵۳۷۶
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰ - 22August 2018

خانواده شهدا نیازمند دیدار به ملاقات نیستند بلکه ما هستیم که نیازمند دیدار با آنان هستیمبه گزارش دفاع پرس از خرم آباد، سردار «علی مؤیدی» رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ۳۰ مرداد در آیین تجلیل از پنج خانواده‌ شهید مبارزه با قاچاق کالا و ارز در لرستان، که با حضور استاندار و تعدادی از مسئولین استانی در محل استانداری استان برگزار شد، اظهار داشت: خانواده شهدا حق عظیمی به گردن انقلاب داشته و مسئولین و مردم خود را مدیون شهدا و بازماندگان شهدا می‌دانند.

وی با اشاره به اینکه مسئولان باید در صحنه و فضایی که قرار می ‌گیرند شهدا را ناظر به اعمال خود ببینند، خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده شهدا موجب افزایش روحیه معنوی است کما اینکه از معنویت حاکم از خانواده شهدا بهره‌مند می شویم.

مؤیدی با ذکر این مطلب که خانواده شهدا نیازمند دیدار و ملاقات نیستند بلکه ما هستیم که نیازمند دیدار با آنان هستیم، افزود: جامعه نیازمند فرهنگ معنوی و قرآنی خانواده‌های شهداست.

رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ادامه داد: ریاست محترم جمهور بر مسئولان تکلیف کردند تا که در سفر به استان‌ها با خانواده شهدا دیدار کنند و از نکات و پیشنهادات آنان بهره بگیرند.

وی به وجود ۳۵۰ شهید و جانباز مبارزه با قاچاق کالا و ارز در کشور اشاره کرد و افزود: دستگاه قضایی لرستان از جمله دستگاهای قضایی برتر کشوری در برخورد با سوداگران قاچاق کالا و ارز است.

در پایان این مراسم به خانواده های شهدای مبارزه با قاچاق کالا و ارز هدایایی به رسم یاد بود اهدا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار