امام جمعه ارومیه:

خداترسی مسؤولان و مردم لازمه رسیدن به معنویت واقعی است

امام جمعه ارومیه، خداترسی مسؤولان و مردم را لازمه رسیدن به معنویت واقعی در کشور برشمرد و گفت: اگرمعنویت را در جامعه تقویت کنیم قطعا شاهد بهبود شرایط و مشکلات موجود خواهیم بود.
کد خبر: ۳۰۵۳۸۸
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲ - 22August 2018

خداترسی مسؤولان و مردم لازمه رسیدن به معنویت واقعی استبه گزارش دفاع پرس از ارومیه، حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی صبح امروز در خطبه‌های نماز عید قربان با اشاره به جایگاه والای معنویت در جامعه اسلامی، اظهار داشت: برای حل مشکلات کشور باید علاوه بر تلاش مضاعف، معنویت و اتحاد ملی را نیز افزایش دهیم.

وی تصریح کرد: در صورتی که معنویت را در جامعه تقویت کنیم و اندکی همراه خلوص نیت در میان مردم رفتار شود قطعا شاهد بهبود شرایط و مشکلات موجود خواهیم بود.

امام جمعه ارومیه معنویت و اخلاص دوران دفاع مقدس را نمادی از اثرگذاری ایمان در حل مشکلات جامعه عنوان کرد و گفت: در صورتی که روحیه جهاد و معنویت را در جامعه تقویت کنیم به راحتی می‌توان شاهد غلبه مردم بر مشکلات اقتصادی موجود بود که این امر نیازمند توجه بیشتر به مقوله معنویت و ایمان است.

وی خداترسی مسئولین و مردم را لازمه رسیدن به معنویت واقعی در کشور برشمرد و بیان داشت: با تکیه بر توصیه ها و بیانات رهبر انقلاب در زمینه اتحاد و گسترش معنویت می‌توانیم شاهد رشد اجتماعی و فرهنگی باشیم.

قریشی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به موضوع قربانی کردن، گفت: این موضوع جزو مهم‌ترین مسائل است و هرکس توانایی داشته باشد به این کار خیر و پربرکت اقدام کند تا ضمن پاک شدن گناهانش نسبت به دستگیری از مستمندان نیز اقدام شود.

وی خاطرنشان کرد: امتحان و آزمایش الهی برای انسان هدیه است و باید دقت داشته باشیم که در طول زندگی به طور دائم مورد آزمایش الهی قرار داریم. این امر در تمام شرایط و صحنه های زندگی برای ما صادق است و باید آمادگی لازم برای مواجهه داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار