امام جمعه زنجان:

دشمنان با اختلاف اندازی و تفرقه سعی در از بین بردن مسلمانان دارند

امام جمعه زنجان با بیان اینکه در جهان هیچ قدرتی به اندازه قدرت مسلمانان وجود ندارد؛ گفت: دشمنان با اختلاف اندازی و تفرقه سعی در از بین بردن مسلمانان دارند.
کد خبر: ۳۰۵۳۹۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸ - 22August 2018

دشمنان با اختلاف اندازی و تفرقه سعی در از بین بردن مسلمانان دارندبه گزارش دفاع پرس از زنجان آیت الله شیخ علی خاتمی صبح امروز در خطبه های نماز عید سعید قربان با تبریک عید سعید قربان و با بیان اینکه ما به عنوان بنده وظیفه تبعیت از خداوند متعال را داریم، اظهار داشت: انسان به عنوان بنده نیازمند لطف و کرم خداوند متعال است.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه همیشه در امتحان الهی قرار داریم، افزود: باید تلاش کنیم تا از امتحانات الهی سربلند بیرون بیاییم.

وی با بیان اینکه پیامبران نیز همیشه در معرض امتحان الهی بودند، تصریح کرد: خداوند باجان و مال و اولاد، ابراهیم (ع) را مورد امتحان قرار داد.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه جان و مال و اولاد باید انسان را در مسیر بندگی خداوند یاری کند؛ گفت: باید تلاش کنیم تا در این امتحانات سربلند و پیروز باشیم.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه همه باید در راستای شناخت معارف دینی تلاش کنیم؛ ادامه داد: همه ساله مسلمانان در یک روز در حرم امن الهی جمع شده و برای یک هدف و یک منظور عبادت می‌‌کنند.

وی با بیان اینکه در جهان هیچ قدرتی به اندازه قدرت مسلمانان وجود ندارد؛ گفت: اما وجود سردمداران نالایق باعث شده تا نتوانند از این قدرت استفاده کنند.

آیت‌الله خاتمی با بیان که امروز کشتار در جوامع کشورهای مسلمان زیاد است؛ اظهار داشت: وجود سردمداران نالایق و وابسته به غرب و قدرت‌های بزرگ باعث شده مسلمانان نتوانند از قدرت خود به خوبی استفاده کنند.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه خانه خدا متعلق به همه مسلمانان جهان است، افزود: همه در کنار خانه خدا یک لباس و یک عمل انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه دشمن تلاش دارد که مسلمانان را به جان هم بیاندازد؛ گفت: امروز در یمن، عراق، سوریه و ... مسلمانان به دست کسانی که ادعای خادمی حرم الهی و حرمین شریفین دارند کشته می‌شوند.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه امروز دشمنان مسلمانان را به جان هم انداخته‌اند؛ تصریح کرد: دشمنان با اختلاف اندازی و تفرقه سعی در از بین بردن مسلمانان دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها