زنگ آغاز به‌کار جشنواره تئاتر عروسکی «تهران مبارک» به صدا درآمد

هفدهمین جشنواره عروسکی تهران مبارک، عصر امروز با‌حضور عروسک‌های جشنواره و همراهی مردم، در بوستان آب‌و‌آتش فعالیت خود را آغاز کرد.
کد خبر: ۳۰۵۴۲۱
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰ - 22August 2018

زنگ آغاز به‌کار جشنواره تئاتر عروسکی «تهران مبارک» به صدا درآمد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس‌، هفدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی «تهران مبارک»، با شادپیمایی عروسک‌ها ، هنرمندان و اعضای جشنواره به همراه مردم کار خود را آغاز کرد.

این شادپیمایی عروسکی عصر امروز، چهارشنبه (۳۱ مردادماه) از ساعت ۱۷، در بوستان آب و‌آتش آغاز شده است و تا شب هنگام با حضور مردم ادامه خواهد داشت.

در این مراسم عروسک‌های غول‌پیکر در کنار عروسک‌های اقوام و مناطق، عروسک‌های تلویزیونی، سینمایی و نمایشی، با مردمی‌که فرزندانشان را برای حضور در برنامه به این بوستان آورده‌‌اند، همراه هستند.

شعارهایی همچون «احترام به طبیعت»، «صلح و دوستی»، «کودکان مراقب محیط زیستند»، «صلح و دوستی برای دنیا»، «دست در دست هم برای فردای بهتر»، «طبیعت پاک حق کودکان است» و...، در حاشیه‌ی این برنامه روی پلاکاردهای بزرگی نوشته شده است.

مسیر این شادپیمایی، امتداد بوستان آب‌و‌آتش در نظر گرفته شده است.

گفتنی است، نخستین روز اجراهای جشنواره تئاتر عروسکی تهران مبارک بر اساس برنامه‌ی اعلام شده از فردا اول شهریور ماه در سالن‌های مختلف تئاتر تهران مانند، تئاتر شهر، تالار حافظ و ... و نمایش‌های صحنه‌ای در محوطه‌های باز خانه هنرمندان و تئاتر شهر کلید خواهد خورد.

انتهای پیام/ 130

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار