یک عضو ارشد حماس:

حماس اظهارات اخیر ترامپ درباره قدس «وقیحانه» و «خطرناک» است

سامی ابوزهری به اظهارات رئیس جمهور آمریکا درباره مساله حذف مساله قدس از میز مذاکره واکنش نشان داد و آن را «وقحیانه» و «خطرناک» توصیف کرد.
کد خبر: ۳۰۵۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۰ - 23August 2018

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، «سامی ابوزهری» عضو ارشد جنبش حماس در واکنش به اظهارات دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا درباره حذف موضوع قدس از میز مذاکره فلسطین و رژیم صهیونیستی اعلام کرد که چنین اظهاراتی «وقیحانه» و «خطرناک» است.

وی اظهار داشت: «تشکیلات خودگردان فلسطین باید در واکنش به این اظهارات ترامپ، از به رسمیت شناختن رژیم اشغالگر دست بر دارد و همکاری امنیتی خود با آن را لغو و روابط امنیتی با دولت آمریکا را قطع کند.»

به گزارش فلسطین الیوم، سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) نیز اظهارات ترامپ در ایالت ویرجینیا را محکوم و اعلام کرد که سخنان رئیس جمهور آمریکا درباره قدس «هیچ ارزشی ندارد.»

دونالد ترامپ بامداد چهارشنبه 31 مردادماه در سخنرانی خود درباره طرح پیشنهادی‌اش برای حل مساله فلسطین اظهار داشت: ما مساله قدس را از روی میز مذاکرات حذف کردیم.

ترامپ گفت: ما قدس را از روی میز مذاکرات برداشتیم. هر باری که مذاکرات صلح برگزار می‌شد، ما نمی‌توانستیم از مانعی به نام به رسمیت شناختن قدس عبور کنیم و از همین رو، من تصمیم گرفتم آن را از روی میز مذاکرات حذف کنم.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار