شهید «سید حسام الدین سعیدی»:

پدر و مادر عزیزم از شهادت پسرتان خوشحال باشید

در بخشی از وصیت نامه شهید «سید حسام الدین سعیدی» آمده است: پدر و مادر عزیزم خواهشی که من از شما دارم این است که اگر سعادت شهادت نصیبم شد برای من ناراحتی نکنید و خوشحال باشید که پسرتان در این راه شهید شده است.
کد خبر: ۳۰۵۴۹۴
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۲ - 23August 2018

پدر و مادر عزیرم از شهادت پسرتان خوشحال باشیدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بوشهر، شهید «سید حسام الدین سعیدی» در خرداد ماه 1345 در خانواده ای مذهبی در شهرستان کازرون دیده به جهان گشود، از همان اوایل کودکی آثار عشق و علاقه به اهل البیت عصمت و طهارت در سیمایش نمایان بود.

 «حسام الدین» در سن 5 سالگی به تشویق خانواده در مکتب خانه به فرا گیری قرآن کریم پرداخت، هوش و ذکاوت سرشار شهید در قرائت و حفظ  قرآن مجید در حدی بود که همیشه موجب تحسین همگان قرار می گرفت، بسیار کم حرف، ساده پوش و خوشرو بود و همیشه ذکر کلامش یاد خداوند بود و فقط به رضای او می اندیشید.

 وی تحصیلات ابتدایی و راهنمایی را در بخش  «کنارتخته» سپری کرد تا اینکه در بدو شروع انقلاب اسلامی به شهر بوشهر هجرت کرد. به دلیل اینکه علاقه وافری به شخصیت امام خمینی (ره) داشت با جدیت به نشر اعلامیه ها و تبلیغ فرامین ایشان مبادرت می ورزید و لحظه ای در این زمینه غافل نبود.

زندگی پر برکت و شهادت افتخار آفرین حسام الدین از کتاب آموزنده، ایمان، جهاد و شهادت بود که درسی بزرگ برای چگونه زیستن تمام جاماندگان شد، او پرورش یافته مکتب سرخ سرور شهیدان حضرت «حسین ابن علی» علیه السلام بود.

 پس از پیروزی انقلاب اسلامی تحصیلات خود را در دبیرستان دکتر شریعتی بوشهر ادامه داد و با شروع جنگ تحمیلی وظیفه شرعی خود را دفاع از کیان اسلامی دانست و همچون دیگر بسیجیان شوریده حال به فرا گیری فنون نظامی پرداخت و طی دوره های متعدد جهت پیکار با دشمنان اسلام به جبهه ها اعزام شد.

شهید سید «حسام الدین سعیدی‌» از جمله یاوران مخلص انقلاب اسلامی بود که با عشق الهی به آرمان های مقدس نظام در بسیج مستضعفان همراه حضور گسترده داشت، به طوری که هیچگاه زمان برایش مطرح نبود و بدین سان بود که سنگر رزم و درس را در کنار هم به خوبی حفظ می کرد.

 او دوران دبیرستان را با معدلی خوب به پایان رساند و در سال 1366 به استخدام یکی از بانک های استان بوشهر در آمد و در تمام مراحل زندگی فردی ساعی و کوشا بود.

 «حسام الدین» چنان اوقات خود را تنظیم می کرد که به خوبی از عهده وظایف محوله در محیط اداره و در سنگر بسیج برمی آمد او تا پاسی از شب ها به پاسداری از ارزش های مقدس اسلام مشغول بود و هنگام بازگشت به منزل به راز و نیاز با پروردگار خود می پرداخت.

 پس از پذیرش «قطعنامه 598» و یورش ناجوانمردانه ای دیگر به حریم مقدس ایران اسلامی، در پی صدور پیام امام (راحل) جهت مقابله با دشمنان، شور و تحرک خاصی به جان ‌شهید انداخت و او را آماده مبارزه با متجاوزین کرد.

سرانجام شهید پاک دل «حسام الدین سعیدی» پس از پایمردی های فراوان در پیکار با دشمنان نظام و انقلاب اسلامی در تاریخ 15مرداد ماه 1367 در منطقه شلمچه عاشقانه جام وصل جانان را نوشید و به لقاء محبوب خویش پیوست.

وصیت نامه شهید سید «حسام الدین سعیدی»

 با سلام و درود فراوان به امام زمان (عج) و نایب بر حقش امام خمینی و با سلام بر شهدای صدر اسلام، از شهدای کربلا تا شهدای خوزستان و کردستان ایران.

 پدر و مادر عزیزم خواهشی که من از شما دارم این است که اگر سعادت شهادت نصیبم شد برای من ناراحتی نکنید و خوشحال باشید که پسرتان در این راه شهید شده است.

 همچنین از خواهران و برادرانم می خواهم که برای من ناراحتی و گریه و زاری نکند و خوشحال باشند.

 من از خواهرانم می خواهم که در زندگی همچون زینب (س) باشید تا الگوی زنان جامعه باشند و هر فرد مسلمان وظیفه دارد که از اسلام و وطن و انقلاب خود دفاع کند مانند امام حسین (ع) که برای وطنش و دینش با یزدیان جنگید و سپس شهید شد، ما هم باید راه امام حسین (ع) را دنبال کنیم.

پیامی که من برای مردم قهرمان و شهید پرور ایران دارم این است که امام را تنها نگذارند و گوش به حرف او باشند و توطئه منافقین را خنثی کنید و نگذارید که آنها بیش از این در کشور رخنه کنند و از جوان های مسلمان و متعهد می خواهم که هر چه زودتر به جبهه بروند و این مزدوران صدامی را نیست و نابود کنند و تمام ابر قدرت ها را به خاک بکشند.

 این ملت قهرمان و شهید پرور به تمام دنیا ثابت کرد که همگی آنها مرد جنگند و هر کس بخواهد بر علیه انقلاب در این کشور اسلامی بجنگد پوزه آنها به خاک مالیده خواهد شد.

 این آمریکای جنایتکار و شوروی و اسرائیل غاصب به خیال خام خود می توانند جلوی یک ملت قهرمان و شهید پرور را بگیرند ولی کور خوانده اند.

 من از دوستان و آشنایان و از همسایگان می خواهم که اگر بدی از من دیده اند مرا ببخشند.

 ای برادر مسلمان و انقلابی سعی کنید ادامه دهنده راه شهیدان باشید و همیشه برای ظهور آقایمان امام زمان (عج) دعا کنید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار