بهترین‌های چهل سال سینمای کودک انتخاب می‌شوند

به مناسبت چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، بهترین‌های چهل سال سینمای کودک و نوجوان پس از انقلاب در رشته‌های مختلف توسط منتقدان و نویسندگان سینمایی انتخاب و معرفی می‌شوند.
کد خبر: ۳۰۵۵۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵ - 24August 2018

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران با همکاری دبیرخانه سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در برآیند یک نظرخواهی گسترده بهترین های سینمای کودک و نوجوان را معرفی می‌کند.

جعفر گودرزی نایب رییس انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران و دبیر اجرایی جایزه بهترین های چهل سال سینمای کودک و نوجوان با اعلام این خبر گفت: استقبال بسیار خوبی از این اتفاق مهم صورت گرفته است و تا به حال بیش از 120 نویسنده سینمایی و منتقد نام آشنا و حرفه ای در این نظرخواهی شرکت کرده اند که در نوع خود قابل تامل و حائز اهمیت است.

گودرزی افزود: در حال حاضر و در جمع بندی‌های اولیه حدود 15 فیلم از میان بیش از 200 فیلم کودک و نوجوان تولید و اکران شده در پس از انقلاب، در نظرخواهی پیشتاز هستند و آرا اکثریت منتقدان را به خود اختصاص داده اند.

گودرزی در پایان متذکر شد: سعی مان این است که تا 2 روز آینده کاندیداها را در بخش های مختلف معرفی کنیم و ان‌شالله برترین های بخش‌های مختلف (بهترین فیلم های کودک و نوجوان، بهترین کارگردان و بهترین فیلمنامه نویس و بهترین های بازیگری کودک و نوجوان) در اختتامیه جشنواره سی و یکم معرفی و جوایز ارزنده ای از سوی جشنواره به آنها اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها