پارسایی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

برخی مسئولان نسبت به مشکلات مردم بی‌توجه هستند

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: از دلایل مهم به‌وجود آمدن مشکلات معیشتی مردم، ضعف مدیریتی برخی از مسئولان و غفلت آن‌ها در رسیدگی به امورات جاری مردم است.
کد خبر: ۳۰۵۵۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰ - 25August 2018

//«بهرام پارسایی» نماینده مردم شهرستان شیراز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، با اشاره به وضعیت نابسامان اقتصادی کشور و به‌ویژه افزایش قیمت ارز، سکه، خودرو و مسکن اظهار داشت: یکی از دلایل مهمی که باعث شده نارضایتی مردم نسبت به معضلات معیشتی‌شان بیشتر شود، بی‌توجهی مسئولان نسبت به حل و فصل این مشکلات است؛ لذا مردم از مسئولان انتظار دارند که شعار و وعده‌های پوشالی را کنار بگذارند.

پارسایی در ادامه با بیان اینکه مردم از شعارهای بدون عمل برخی مسئولان خسته شده‌اند، افزود: امروز بیش از هر زمان دیگری به وحدت و انسجام برای رفع بحران‌های اقتصادی کشور نیازمندیم.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص تلاش مسئولان برای کاهش مشکلات اقتصادی کشور تصریح کرد: افزایش روحیه و مدیریت جهادی در مجلس و دولت از تاکیدات رهبر معظم انقلاب بوده است؛ بنا بر این اگر مدیریت جهادی در دستگاه‌های اجرایی کشور تقویت شود، قطعاً مشکلات کاهش می‌یابد.

پارسایی با توجه به ضعف مدیریتی در مجلس و دولت گفت: یکی از دلایلی که مردم با مشکلات معیشتی مواجه شده‌اند، ضعف مدیریت برخی از مسئولان و غفلت آن‌ها در رسیدگی به امورات جاری مردم است. در صورتی‌که بزرگترین وظیفه مسئولان باید تدبیراندیشی و عمل کردن در خصوص کاهش مشکلات اقتصادی و معضلات معیشتی مردم باشد.

این نماینده خانه ملت با بیان اینکه نمایندگان مجلس می‌بایست از دولت در خصوص بهبود وضعیت معیشتی مردم مطالبه‌گری جدی کنند، خاطرنشان کرد: متاسفانه تیم اقتصادی دولت نتوانسته در این مدت به خوبی عمل کند و عملکرد ضعیف آن در نارضایتی مردم از وضعیت موجود به خوبی دیده می‌شود؛ بنا بر این دولت باید پاسخگوی دلایل ظهور شرایط بحرانی اقتصادی کشور باشد.

وی تصریح کرد: مردم با تمام مشکلاتی که دارند، همواره ثابت کرده اند که به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی پایبند هستند. عدم رسیدگی به امورات این مردم همیشه در صحنه در شان و رسالت کشور اسلامی نیست.

پارسایی در پایان با بیان اینکه برجام نه‌تنها به چرخه اقتصادی کشور کمک نکرد، بلکه باعث تعطیلی کشور در طول عمر این توافق شد، گفت: با وجود اینکه بارها مقام معظم رهبری سرانجامِ برجام را به درستی پیش‌بینی می‌کردند، اما عده‌ای همچنان به برقراری رابطه با آمریکایی‌ها اصرار داشتند. امروز که برجام در آستانه فروپاشی است، متاسفانه دستگاه دیپلماسی و دولت هیچ برنامه‌ای برای دوران بعد از برجام ندارند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار