آماده شدن غزه برای راهپیمایی بازگشت/ یورش نظامیان صهیونیست به شهرک سبسطیه

مردم فلسطین در نوار غزه تحت محاصره، خود را برای یکی دیگر از راهپیمایی‌های بازگشت با عنوان جمعه وفاداری به کادرهای پزشکی و رسانه‌ای آماده می‌کنند.
کد خبر: ۳۰۵۵۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳ - 24August 2018

آماده شدن غزه برای راهپیمایی بازگشت/ یورش نظامیان صهیونیست به شهرک سبسطیهبه گزارش گروه بین الملل دفاع پرس، راهپیمایی‌های بازگشت بزرگ از روز سی‌ام مارس گذشته (10 فروردین 97) با هدف شکستن محاصره نوار غزه و با تاکید بر حق بازگشت آوارگان به سرزمین‌های اشغالی 1948 آغاز شده است.

راهپیمایی این جمعه با عنوان جمعه وفاداری به کادرهای پزشکی و رسانه‌ای با حضور مردم غزه در مناطق مرزی با مناطق اشغالی برگزار می‌شود.

هیئت عالی ملی راهپیمایی بازگشت و شکستن محاصره هدف از این نامگذاری را تقدیر از نقش تیم‌های پزشکی و اطلاع‌رسانی در راهپیمایی‌های بازگشت اعلام کرده بود.

این هیئت خواستار مشارکت گسترده مردم غزه در راهپیمایی بازگشت شد و بر ادامه این راهپیمایی‌ها تا تحقق تمام اهدافش و در راس آن پایان محاصره نوار  غزه و شکست توطئه معامله قرن تاکید کرد.

هیئت عالی ملی راهپیمایی بازگشت بر ادامه راهپیمایی‌های بازگشت برای حمایت از حق بازگشت فلسطینی‌ها با وجود تمام رنج و مصایبی که دشمن عامل آن است و نیز پایان محاصره نوار غزه تاکید کرد.

این هیئت مسالمت آمیز بودن راهپیمایی بازگشت با وجود اقدامات سرکوبگرانه و خشونت آمیز رژیم صهیونیستی را مورد تاکید قرار داد.

یورش صهیونیست‌ها به شهرک سبسطیه

از سوی دیگر پایگاه خبری فلسطین الیوم از یورش نظامیان صهیونیست به شهرک سبسطیه در شمال نابلس در کرانه باختری اشغالی و همچنین حمله قایق‌های جنگی رژیم به ماهیگیران فلسطینی در سواحل غزه خبر داد.

براساس این گزارش، نظامیان صهیونیست در یورش به شهرک سبسطیه، یک جوان فلسطینی به نام ابراهیم الشاعر را بازداشت کردند.

قایق‌های جنگی ارتش رژیم صهیونیستی هم به سوی قایق‌های ماهیگیران فلسطینی در سواحل غزه آتش گشودند.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها