سردار فتحی‌زاده:

عبور اتباع غیرایرانی برای شرکت در مراسم اربعین از مرز شلمچه ممکن است

فرمانده قرارگاه اربعین ناجا گفت: اتباع غیر ایرانی برای شرکت در مراسم اربعین حسینی باید از مرز شلمچه عبور کنند و پیش‌بینی شده امسال اتباع خارجه افزایش تردد داشته باشند.
کد خبر: ۳۰۵۵۹۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷ - 24August 2018

عبور اتباع غیرایرانی برای شرکت در مراسم اربعین از مرز شلمچه ممکن استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «محسن فتحی‌زاده» فرمانده قرارگاه اربعین نیروی انتظامی در جلسه جمع‌بندی که در شهرستان خرمشهر برگزار شد، ضمن تشکر از مجموعه انتظامی، مرزبانی و مسئولان استانی که در تلاش هستند تا گردهمایی اربعین حسینی با نظم و امنیت کاملی برگزار شود، اظهار داشت: سال گذشته مراسم اربعین حسینی بسیار باشکوه و در کمال امنیت، آرامش، انضباط و با رعایت قوانین و مقررات برگزار شد.

وی با بیان اینکه برگزاری این مراسم بزرگ در آرامش و امنیت کامل موجب افتخار و عزت برای نظام، انقلاب و مردم است، افزود: همکاری مردم در زمینه‌های مختلف و تلاش و زحماتی که مسئولان برای آماده‌سازی زیرساخت‌ها انجام می‌دهند، سبب خواهد شد امسال کنگره اربعین حسینی در بهترین شرایط ممکن برگزار شود.

رئیس کمیته امنیتی انتظامی ستاد مرکزی اربعین حسینی کشور بیان کرد: در بازدیدی که از مسیرها و پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه داشتیم، اقدامات خوبی طرح‌ریزی و در حال انجام است. باید همت و تلاش بیشتری به کار ببریم تا آمادگی‌ها به حداکثر ممکن برسد.

وی گفت: اتباع غیر ایرانی برای شرکت در مراسم اربعین حسینی باید از مرز شلمچه عبور کنند و پیش‌بینی شده امسال اتباع خارجه افزایش تردد داشته باشند؛ بنابراین باید تمهیدات لازم را در نظر بگیریم.

سردار فتحی‌زاده با بیان اینکه اربعین امسال تحت عنوان طرح کنترل لایه به لایه جمعیت از مبدا مطرح است یعنی نظارت و مراقبت از استان‌های مبدا شروع خواهد شد، عنوان کرد: نیروی انتظامی طرح‌های خود را بازبینی کرده و از سال گذشته ده‌ها جلسه در موضوعات مختلف درباره اربعین به طور مستمر برگزار کرده است.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار