امام‌جمعه موقت خرم‌آباد:

مدیران باید روش شهیدان «باهنر» و «رجایی» را سرلوحه کارهای خود قرار دهند

حجت الاسلام «سید لطف الله حیات الغیب»: شهیدان «رجایی» و «باهنر» خالصانه برای نظام جمهوری اسلامی کار کردند که مدیران و وزیران باید روش این شهدای بزرگوار را برای خدمت بیشتر و مسابقه در خدمتگزاری سرلوحه قرار دهند و برای رسیدن به کارهای خیر سرعت داشته باشند.
کد خبر: ۳۰۵۶۰۷
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۲ - 24August 2018

مدیران باید روش شهید «باهنر» وشهید «رجایی» را سرلوحه کارهای خودقرار دهندبه گزارش دفاع پرس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام‌ «سید لطف‌ الله حیات‌ الغیب» ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان خرم‌آباد با اشاره به پنجم شهریور سالروز ولادت امام هادی (ع) اظهار داشت: امام هادی (ع) فرمودند هرکس از خداوند بترسد و تقوای الهی را رعایت کند و مطیع احکام الهی باشد دیگران مطیع او خواهند شد و همچنین فرمودند هر شخصی که اطاعت از خالق نماید باکی از دشمنی انسان‌ها نخواهد داشت.

وی افزود: نمونه‌های بارز ترس نداشتن از دشمنی دشمنان در ائمه و امام راحل دیده می‌شود که امام خمینی (ره) می‌فرماید اگر همه دشمنان علیه من باشند و یا اینکه همه درود بر امام خمینی (ره) بگویند برای من فرقی ندارد چرا که کسی که خودش را به خدا بسپارد از دشمنی دشمنان باکی ندارد.

امام‌جمعه موقت خرم‌آباد عنوان کرد: مقام معظم رهبری امروزه به‌عنوان امام مسلمین در مقابل دشمنان ایستاده‌اند و هیچ هراسی ندارند و مردم نیز باید با پیروی از این مکتب باکی از دشمنان نداشته باشند.

وی بابیان اینکه گاهی معصیت الهی را به‌جا آورده و نافرمانی کرده‌ایم، بیان کرد: اگر در زندگی انسان شروری سبب آزار و اذیت ما را فراهم کند باید به رفتار گذشته خودمان برگردیم و همیشه دیگران را مقصر ندانیم؛ امام هادی(ع) در دوران امامتشان جایگاه امامت را تبیین و تثبیت کردند و همچنین ذهنیت سازی غیبت کبری و صغری را فراهم کردند که کار بسیار سختی بود.

حیات الغیب تصریح کرد: از دیگر وظایف امام هادی(ع) مبارزه با جریانات منحرف آن زمان و معرفی اسلام راستین به مردم و همچنین تربیت انسان‌های مستعد بود که از سخت‌ترین کارها است.

وی با اشاره به هشتم شهریورماه سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر خاطرنشان کرد: این شهیدان باید برای همه ما و دولتمردان الگو باشند و مدیران و مسئولان باید رفتارهای اسلامی که برگرفته از دین و روش ائمه هستند از این شهیدان یاد بگیرند و اجرا کنند.

امام‌جمعه موقت خرم‌آباد بابیان اینکه امسال در حالی هفته دولت را برگزار می‌کنیم که هم‌زمان جشن 40سالگی انقلاب اسلامی راداریم گفت: مقام معظم رهبری می‌فرمایند کسی که در این نظام خدمت می‌کند باید به‌عنوان یک فرصتی که خداوند به او داده برای مردم خدمت کند به سراغ پست و مقام برود و همچنین خدمت به مردم را به‌عنوان جلوه کارآمدی نظام اسلامی معرفی و به مسئولان توصیه فرمودند برای خدمت به مردم با همدیگر مسابقه داشته باشند.

وی اخلاص را رمز ماندگاری شهیدان باهنر و رجایی دانست و اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر خالصانه برای نظام جمهوری اسلامی کار کردند که مدیران و وزیران باید روش این شهدای بزرگوار را برای خدمت بیشتر و مسابقه در خدمتگزاری سرلوحه قرار دهند و برای رسیدن به کارهای خیر سرعت داشته باشند.

حیات الغیب افزود: هیچ کاری بالاتر از خدمت به مردم و رفع نیازهای آن‌ها نیست و مدیران نباید پست مدیریتی را غرامت حساب کنند؛ در دولت انقلابی باید روحیه و بازخوانی گفتمان انقلاب که خدمت خالصانه و بی‌ریا به مستضعفین و همچنین کار کردن برای مردم و نداشتن توقع از مردم است اجرا شود.

وی عنوان کرد: دولت انقلابی، دولتی است که به دشمن اعتماد نکند و در برابر دشمن مصالح کشور را قربانی منافع زودگذر نکند؛ مدیریت جهادی و خدمت با نیت الهی، سرعت عمل، اعتمادبه‌نفس، ابتکار عمل، خلاقیت و مراقبت از انحراف‌هایی که ممکن است در جامعه وجود داشته باشد از وظایف سه قوه مجریه، مقننه و قضائیه است و اگر این سه قوه به وظایف خود به‌درستی عمل کنند ایران اسلامی باوجود رهبری حکیم و فرزانه گلستان خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار