معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان مطرح کرد؛

«وحدت ملی» تنها راهکار پیروزی در جنگ نابرابر اقتصادی

«سعید ناجی» گفت: در طول تاریخ مانعی نبوده که با وحدت ملی در هم شکسته نشده باشد و هم اینک نیز می‌توانیم با وحدت با مشکلات و معضلات مقابله کنیم.
کد خبر: ۳۰۵۶۰۸
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۶ - 24August 2018

«وحدت ملی» تنها راهکار پیروزی در جنگ نابرابر اقتصادیبه گزارش دفاع پرس از سمنان، «سعید ناجی» معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان که با حضور گستره مردم مؤمن و خداجوی این شهر در مصلی سمنان برگزار شد با اشاره به دستاوردهای جمهوری اسلامی در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اظهار داشت: تلاش مسئولان نظام همواره در راستای خدمت رسانی به مردم بوده و دولت خود را مدیون حمایت‌های مردمی می‌داند.

وی با اشاره به اهمیت شرایط عمومی کشور افزود: همه ما اعم از مردم، دولت و نظام در جنگ نابرابر اقتصادی باید مجهز بشویم و برای مقابله با اخلال‌گران داخلی و خارجی تمام توان خودمان را به کار بگیریم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به نقش حیاتی اعتماد مردم به نظام تأکید کرد: ملت ما در همه مقاطع همواره در برابر مشکلات مقاومت کرده است و اعتماد ملی همواره پشتیبان دولت بوده است و دشمنان سلب اعتماد عمومی را در اولویت برنامه‌های مخرب خود دارد.

ناجی با بیان اینکه قشر مستضعف باید مورد توجه قرار بگیرد، گفت: در طول تاریخ مانعی نبوده که با وحدت ملی در هم شکسته نشده باشد و هم اینک نیز می‌توانیم با وحدت با مشکلات و معضلات مقابله کنیم.

وی با اشاره به تلاش روزافزون دشمنان در راستای ایجاد تفرقه در کشور خاطرنشان کرد: مسئولان دولت و نهادهای انقلابی همواره از تفرقه گریزان بوده‌اند و نگاه به ایجاد وحدت در میان آحاد مردم همواره مورد توجه بوده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به افزایش تولیدات محصولات کشاورزی در سطح استان یادآور شد: هفت هزار و 800 هکتار از مزارع کشاورزی استان سمنان زیر پوشش آبیاری قطره‌ای و تحت فشار قرار گرفته است و صادرات این بخش از هفت  میلیون دلار به 30 میلیون دلار رسیده است

ناجی خاطرنشان کرد: 62 اقامتگاه بوم گردی در سطح استان ایجاد شده است و این مهم نقش تاثیرگذاری در راستای اشتغال‌زایی جوانان داشته است.

وی از افتتاح 578 پروژه عمرانی در استان سمنان به مناسبت هفته دولت امسال خبر داد و گفت: نگاه دولت همواره حمایت از صنعت و توسعه بخش عمرانی بوده است و دولت همچنان در این مسیر گام برمی‌دارد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به دستاوردهای دولت در حوزه درمان، آموزش و پرورش، صنعت، تجارت و سایر عرصه‌ها، ضمن قدردانی از حمایت مردم از دولت خاطر نشان کرد: حل مشکلات مردم و به ویژه قشر محروم در دستور کار دولت است و نقش مردم در حرکت عمومی به سمت حل مشکلات کشور حیاتی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار