امام جمعه اهواز:

چرا مثل ترکیه و روسیه «اقتصاد ایران بدون دلار» را اعلام نمی‌کنید

آیت الله جزایری گفت: حدود یک الی دو سال است که مقام معظم رهبری فرموده‌اند شجاعانه این نکته مبنی بر «اقتصاد ایران بدون دلار» را اعلام کنید اما خبری از اعلام دولت نیست.
کد خبر: ۳۰۵۶۲۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۴ - 24August 2018

چرا مثل ترکیه و روسیهبه گزارش دفاع پرس از اهواز، آیت‌الله سید «محمدعلی موسوی جزایری» ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت همگان به داشتن تقوای الهی و با اشاره به پیش‌رو داشتن هفته دولت اظهار داشت: هفته دولت هفته مهمی است و مسئله مهمی که وجود دارد قدردانی و تشکر از خدمات دولت است.

وی با اشاره به اینکه شهید رجایی و باهنر دارای تقوا و اخلاص خاصی بودند و در سنگرهای مختلف خدمت کردند، افزود: از یکم تا هشتم شهریور را هفته دولت نامگذاری کردند تا دولت در این هفته خدمات خود را بیان کند و مردم نیز قدردانی کنند. رسیدن به محرومان و اقشار کم‌درآمد یکی از خدمات دولت در خوزستان بوده است.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه کمیته امداد و بهزیستی در این دولت خیلی راضی هستند چرا که دولت حقوق فقرا را چند برابر کرد، بیان کرد: در رابطه با بیمه نیز خدمات خوبی انجام شد و پروژه‌های خوبی افتتاح شده و یا در دست احداث است که در فرصت مناسب خود دولتمردان بیان خواهند کرد اما باید بگویم که امروزه وضعیت اقتصادی برای ما مثل شیشه عمر ما است.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری نیز فرموده‌ند که «امروز آنچه که در اولویت است حل مسائل اقتصادی کشور است»، گفت: هر شب یک‌سری از گزارش‌هایی در صدا و سیمای مرکز از بازار تهران پخش می‌شود که بسیار نگران کننده است که به زبان محلی خودمان بند دلمان با دیدن این گزارش‌ها بریده می‌شود.

وی ضمن بیان مثالی مبنی بر اینکه میلگرد و سیمان هر دو محصولی دولتی هستند و به لحاظ قیمتی گران شده‌اند، تاکید کرد: وقتی دولت محصولاتش را گران می‌کند پس ما چه انتظاری از بقیه داریم؟ امیدواریم خداوند دولت، ملت، روحانیت، مجلس و قوه قضائیه را در راستای اجرای اصلاح امور کشور موفق بگرداند.

جزایری بیان کرد: حدود یک الی 2 سال است که مقام معظم رهبری فرموده‌اند شجاعانه این نکته مبنی بر «اقتصاد ایران بدون دلار» را اعلام کنید اما ما به جای اینکه این موضوع را از زبان رئیس جمهور خودمان بشنویم از زبان رئیس جمهور ترکیه، روسیه و یا چین می‌شنویم. اما تا کنون یک بار هم حداقل من که این موضوع را از زبان رئیس جمهور خودمان نشنیده‌ام.

وی افزود: چرا همان گونه که رئیس جمهور ترکیه و روسیه شجاعانه اعلام کردند رئیس جمهور ما رسما و صریحا این موضوع را اعلام نمی‌کند که اقتصاد ایران به طور صد درصد از دلار منقطع است. بنا بود و بنا هست که ما جمهوری اسلامی باشیم و جمهوری اسلامی یعنی پیشقدم در مبارزه با ظلم، آن وقت باید این چنین شود که ما از قافله عقب بیفتیم و دیگران انجام دهند.

امام جمعه اهواز گفت: امروز مصلحت کشور ما و دنیا و نیز مصلحت آخرت ما بر این است که با این ترامپ ملعونی که کاری نیست که از دستش بر بیاید و انجام نداده باشد و هر بدی که بوده تاکنون انجام داده و خرابی را از حد خارج کرده بدانیم چه کنیم آقایان منتظر چه هستید دیگر حالا که همه بانک‌های دنیا دلار را بر ما ممنوع کردند چون اختیارش در دست ترامپ است چرا ما با پول خودمان معامله نکنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار