استاندار یزد:

هفته دولت فرصتی برای طراحی افقی نو از پیشرفت و توسعه است

«محمود زمانی قمی» در پیامی به‌مناسبت هفته دولت، اعلام کرد: هفته دولت فرصتی است تا نیرو‌های خدومِ میدان کار و تلاش از عرصه‌های مختلف در تجدید پیمان با آرمان‌ها و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و با تکیه بر رهنمود‌های مقام معظم رهبری، افق تازه‌ای از پیشرفت و توسعه را طراحی کنند.
کد خبر: ۳۰۵۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵ - 25August 2018

هفته دولت فرصتی برای طراحی افقی نو از پیشرفت و توسعهبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یزد، «محمود زمانی قمی» استاندار یزد با صدور پیامی، فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را گرامی داشت.

در این پیام آمده است:

«اگر با مقام و قدرتى که دارى، دچار تکبر و یا خود بزرگ بینى شدى، به بزرگى حکومت پروردگار که برتر از توست بنگر که تو را از آن سرکشى نجات مى‌دهد و تندروى تو را فرو مى‌نشاند و عقل و اندیشه‌ات را به جایگاه اصلى باز مى‌گرداند». (مولی الموحدین، امام علی (ع) در نامه‌ای به مالک‌اشتر).

هفته دولت فرصتی است تا نیرو‌های خدومِ میدان کار و تلاش، از عرصه‌های مختلف در تجدید پیمان با آرمان‌ها و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و با تکیه بر رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، افق تازه‌ای از پیشرفت و توسعه را طراحی کنند تا در مقابل بداندیشی‌های دشمنان این زمان، حماسه اقتصادی و همبستگی مردمی را به منصه ظهور رسانده و زمینه‌های رشد و پیشرفت روزافزون کشور در حیطه‌های مختلف را تدبیر و فراهم آورند.

ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت به‌ویژه شهیدان رجایی و باهنر، این ۲ معلم بزرگ عمل و اخلاق؛ هفته دولت و روز کارمند را به همه کارگزاران و کارمندان دولت به‌ویژه همکاران متعهد و خدوم در استان یزد تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را در عرصه‌های مختلف به‌ویژه در راستای امیدآفرینی، توجه به حقوق شهروندی، مردم‌داری و نیک‌اندیشی در حل مشکلات را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم. سرافرازی و سربلندی روز افزون ملت شریف و سرزمین ماندگار ایران اسلامی را آرزومندم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار