مدیر امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر مطرح کرد؛

نگارش فیلم‌نامه سریال «مردان نادر» در بوشهر

«علی صفری» گفت: ۶ قسمت از فیلم‌نامه «مردان نادر» روایت‌گر زندگی‌نامه شهید «نادر مهدوی» به نویسندگی «غلامحسین دریانورد» نگارش شده است.
کد خبر: ۳۰۵۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸ - 25August 2018

نگارش فیلم‌نامه سریال «مردان نادر» در بوشهر«علی صفری» مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس، با اشاره به تولید سریال «مردان نادر» اظهار داشت: شهید «نادر مهدوی» از شاخص‌ترین شهدای ضدآمریکایی بود که با دلیرمردی خود، برای آمریکا در خلیج فارس کابوس ساخت.

وی با بیان این‌که این سریال در ۱۳ قسمت تولید می‌شود، خاطرنشان کرد: ۶ قسمت از فیلم‌نامه «مردان نادر» به نویسندگی «غلامحسین دریانورد» نویسنده فعال استانی نگارش شده است.

صفری با تأکید بر این‌که هدف از ساخت این سریال، به نمایش گذاشتن رشادت‌ها و ازخودگذشتی‌های این شهید والامقام و قدردانی از دیگر مدافعان همیشه در صحنه «خلیج فارس» است، گفت: سردار «شهید نادر مهدوی» و ۹ دلاور دریادل همرزمش، پهلوانانه در برابر زورگویی و تعدی‌گری ناوگان دریایی آمریکا با کمترین امکانات در خلیج فارس ایستادند و با ساقط کردن بالگرد پیشرفته آمریکا، ضربه مهلکی به آن‌ها وارد کردند.

مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بوشهر با بیان این‌که محل ضبط سریال «مردان نادر» در آب‌های نیلگون خلیج فارس در بوشهر است، افزود: سریال «مردان نادر» به بدو تولد شهید «نادر مهدوی» تا دستگیری تفنگداران آمریکایی در خلیج فارس اشاره دارد.

وی در پایان تصریح کرد: این سریال با مشارکت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و با تولید صدا و سیمای مرکز بوشهر کلید خورده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار