سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس:

حفظ ارزش های انسانی و پاسخگویی به مطالبات مردم دو اصل اساسی در ناجاست

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس گفت: دو اصل اساسی که در ناجا به آنها اهتمام ویژه ای شده، یکی حفظ کرامت و ارزش های والای انسانی و دوم پاسخگویی به مطالبات مردم شریف و خدمت رسانی در این راستا می باشد.
کد خبر: ۳۰۵۷۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۲ - 07October 2014

حفظ ارزش های انسانی و پاسخگویی به مطالبات مردم دو اصل اساسی در ناجاست

به گزارش دفاع پرس، "میرهادی رومیانی" سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس، گفت: ارزیابی ناجا نشان می دهد که این سازمان با توجه به قوانین به خصوص چشم انداز نظام و قانون برنامه پنجم توانسته است قدم های اساسی در تحقق آنها بردارد.

وی یادآور شد: دو اصل اساسی که در ناجا به آنها اهتمام ویژه ای شده، یکی حفظ کرامت و ارزش های والای انسانی و دوم پاسخگویی به مطالبات مردم شریف و خدمت رسانی در این راستا می باشد.
 
سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس، با اشاره به اینکه، شاید در رسیدن به اهداف اصلی و عالیه نظام در حوزه نیروی انتظامی نیازمند صرف تلاش های بیشتری نیز باشیم، افزود: در دوران دفاع مقدس شاهد بودیم که جوانان با چه شور و هیجانی به صورت داوطلبانه به جبهه ها اعزام می شدند و بعد از جنگ نیز شاهد بودیم سازمان وظیفه عمومی ناجا توانست عدالت اجتماعی و امنیت روحی و روانی مردم را در خصوص اعزام سربازان و نحوه تقسیم آنان را به خوبی تحقق دهد.
 
وی با اعلام اینکه، سازمان وظیفه عمومی توانسته در اجرای قوانین، با نمره بسیار بالایی به جامعه خدمت کند، تصریح کرد: با توجه به بازدیدی که از سازمان وظیفه عمومی ناجا به عنوان هیئت رئیسه کمیسیون امور قضایی و نائب رئیس فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی، داشتم از نزدیک شاهد تلاش مجاهدانه کارکنان این سازمان در برخورد با جاعلان و شناسایی باندها و افرادی که در این حوزه فعالیت می کردند، بودم.
 
رومیانی ضمن تشکر از مدیریت و کارکنان سازمان وظیفه عمومی ناجا، گفت: این سازمان تاکنون کارنامه قابل قبولی ارائه داده است و  امیدواریم این خدمات به مردم شریف ادامه داشته باشد.
 
سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه یکی از نمایندگان عنوان کردهاند در موضوع کارت های پایان خدمت جعلی فوتبالیست ها، سازمان وظیفه عمومی ناجا مقصر است، گفت: بنده هیچ اعتقادی به این موضوع ندارم و سازمان وظیفه عمومی را در این امر مقصر نمی دانم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار