حجت‌الاسلام حسینی‌ مازندرانی:

استفاده بهینه از فضای مجازی فرصت ارزشمند برای ترویج ارزش‌های اسلامی است

رئیس اداره عقیدتی سیاسی اطلاعات امنیت فرماندهی انتظامی مازندران گفت: استفاده بهینه از ابزارها و فناوری‌های جدید مانند فضای مجازی به مثابه یک فرصت ارزشمند برای مقابله با ناامنی‌های اخلاقی و اخلاق و ارزش‌های اسلامی است.
کد خبر: ۳۰۵۷۵۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶ - 25August 2018
استفاده بهینه از فضای مجازی فرصت ارزشمند برای ترویج ارزش های اسلامی استبه گزارش دفاع پرس از ساری، حجت‌الاسلام «سید اسماعیل حسینی‌ مازندرانی» رئیس اداره عقیدتی سیاسی اطلاعات امنیت فرماندهی انتظامی مازندران امروز در جلسه کارکنان پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی استان مازندران با موضوع امنیت اخلاقی اظهار داشت: نیروی انتظامی از جمله سازمان‌های مهم در پاسداری از هنجارها، ارزش‌ها و مرزهای اخلاقی کشور بوده و کارآمدی این نیرو نقش مهمی در جامعه پذیری مردم و قانون‌گرا شدن آنان داشته است.
 
حسینی‌ مازندرانی ادامه داد: استکبار جهانی با ترویج سازمان یافته و فرهنگ ضد توحیدی و ضد کرامت انسانی درصدد فتح مرزهای اخلاق و عفاف از جامعه بوده و به دنبال تربیت انسان لذت طلب به مثابه حیوان جنسی است.
 
رئیس اداره عقیدتی سیاسی اطلاعات فرماندهی انتظامی استان مازندران بیان کرد: برای مقابله با اهداف دشمنان نظام بایستی اعتماد به نفس، شهامت و مدیریت هوشمندانه به مبارزه جدی با آنان پرداخت و اطلاعات نیروی انتظامی در این جنگ نرم درصف اول مبارزه قرار دارد.
 
وی گفت: امنیت اخلاقی و پایدارسازی آن نقش بسزایی در سلامت فردی و اجتماعی جامعه داشته و ضامن تحقق امنیت پایدار به مفهوم عملی آن است.
 
حسینی‌ مازندرانی افزود: امنیت اخلاقی نیازمند شناخت شاخص ها و ساز و کارهای مدیریت علمی با مشارکت خود مردم، سازمان‌ها و نهادهای اجتماعی و دولتی است و توانایی و مدیریت کارآمد خانواده ها، نهادهای آموزشی، تربیتی و پرورشی کشور و همچنین نظام اداری و نیروی انتظامی نقش بسزایی می‌توانند در تامین امنیت اخلاقی داشته باشند.
 
این مسئول گفت: استفاده بهینه از ابزارها و فناوری‌های جدید مانند فضای مجازی به مثابه یک فرصت ارزشمند برای مقابله با ناامنی‌های اخلاقی و ترویج اخلاق و ارزش‌های اسلامی است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار