بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی به مناسبت هفته دولت؛

هشتم شهریور در واقع تجلیل از یک تفکر انقلابی است

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی به مناسبت هفته دولت بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۳۰۵۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱ - 25August 2018

هشتم شهریور در واقع تجلیل از یک تفکر انقلابی استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بجنورد، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی به مناسبت هفته دولت بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: هفته دولت يادآور فداکاری‏‌های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احيا کننده روزهای پرشور خدمتگزاري شهيدان بزرگ، رجايی و باهنر است که با خون خود مسیر متعالی انقلاب را روشن و نهال نورس این نهضت را آبیاری کردند و سبب رشد و بالندگی این نظام در اطراف و اکناف عالم شدند.

شهیدان رجایی و باهنر، 2 یار صدیق و همسنگر در عرصه ایمان و عدالت خواهی، با وفاداری بر عهد و پیمان خویش و اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی و تشکیل دولت مکتبی، در دوران کوتاه اما پر برکت عمر خود تلاش نمودند تا در جهت رفع استضعاف، محرومیت، تبعیض و بی عدالتی گام‌های بلندی بردارند اما با خیانت و جنایت منافقان تروریست تحت حمایت استکبار جهانی در آتش کینه آنان سوختند.

شهیدان رجایی و باهنر از فرصت گرانب‌هایی که نظام جمهوری اسلامی در اختیار آنها قرار داد حداکثر استفاده را به نفع کشور و ملت به عمل آوردند و درحالی که در بالاترین مسئولیت‌های اجرایی نظام قرار داشتند متواضع‌ترین افراد جامعه بودند و با صداقت کامل به مردم خدمت کردند.

هشتم شهریور تنها گرامیداشت یاد دو سرباز پاکباخته ولایت نیست بلکه تجلیل از یک تفکر انقلابی است که در عمل و گفتار شهیدان رجایی و باهنر تجلی یافت، تجلیل از ارزش هایی است که آن دو بزرگوار تا پایان به آن متعهد بودند مردانی که مصداق عینی شیفتگان خدمت به ملت بودند نه تشنگان قدرت و پول.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی ضمن تکریم فرهنگ متعالی خدمت به عشق و تواضع به مردم به عنوان سرمایه اصلی انقلاب و تجدید میثاق با شهدای عزیز دولت که در اوج اقتدار سیاسی و اقبال اجتماعی صفات انسانی خود شامل تواضع، عشق به مردم و کار و خدمت شبانه روزی را به منصه ظهور گذاشتند یاد و خاطره آنان را گرامی می‌دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار