سردار رضایی خبر داد؛

افزایش 3 برابری کشفیات کالای قاچاق توسط مرزبانان

فرمانده مرزبانی ناجا از افزایش سه برابری کشفیات کالای قاچاق توسط مرزبانان در چهار ماه نخست امسال خبر داد.
کد خبر: ۳۰۵۷۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲ - 25August 2018

افزایش 3 برابری کشفیات کالای قاچاق توسط مرزبانانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار سرتیپ «قاسم رضایی» فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران در نشست با مسئولان سياسی نيروهای مسلح مستقر در استان تهران، ضمن عرض خيرمقدم و تبریک دهه ولایت و با تأکید بر نقش مهم مسئولان سياسی در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی، اظهار داشت: در هر سازمانی نياز به هم‌فكری امری ضروری است كه در نيروهای مسلح اين مهم بايد مضاعف باشد.

وی با اشاره به اقتدار نیروهای مسلح، خاطرنشان کرد: جايگاه نيروهای مسلح كشورمان در دنيا زبانزد و نمونه است كه اين امر مهم باعث شده الگويی مقتدر برای سایر كشورها باشيم.

فرمانده مرزبانی کشور در ادامه دهه ولایت را انسان‌ساز قلمداد کرد و افزود: دهه ولايت اگر خوب ریشه‌یابی شود برای دنيا و جامعه بسيار سازنده و حياتی خواهد بود و نسل‌های آينده کشور را بيمه می‌كند.

سردار رضایی بیان کرد: باتوجه به تهديدات دشمنان و بيگانگان؛ باید برای سربازان در پادگان‌ها و مراکز آموزشی و حين خدمت، آموزش‌های مثمر ثمر برنامه‌ريزی و اجرایی شود.

وی خاطرنشان کرد: مراكز آموزش فرماندهی مرزبانی ناجا، بر نقش احترام فرزندان به والدين تاكيد بسيار دارد تا سربازان جوان بعد از دوره آموزشی با وضو به دست‌بوسی والدين خود بروند و اين فرهنگ را در خانواده نهادينه كنند.

فرمانده مرزبانی کشور با بیان اینکه روح حاكم بر نيروهای مسلح روحيه جهادی، انقلابی و بسيجی است، گفت: وظیفه ما در نيروهای مسلح در قبال سربازان جوان اين است كه در طول مقاطع آموزشی و حين خدمت؛ آموزش‌های لازم دينی و معنوی را برای بصيرت‌افزایی اين جوانان ارائه کنیم. 

عالی‌ترین مقام مرزبانی کشور در ادامه با اشاره به وظایف خطیر مرزبانان برای دفاع از کیان و سرحدات کشور، عنوان داشت: مرزبانان در سخت‌ترين شرايط جغرافيايی و تهديدات مرزی در هشت هزار و 755 كيلومتر مرز با روحيه بالای انقلابی و جهادی از مرزهای ايران اسلامی دفاع می‌كنند چرا که جايگاه مرز، ملی است و همه نيروهای مسلح در خصوص امنیت مرزها مشارکت دارند.

سردار رضايی در خاتمه با بیان اینکه مرزبانان جمهوری اسلامی ايران به صورت شبانه‌روزی در مقابل تهديدات ایستادگی می‌کنند، گفت: در چهار ماه نخست سال جاری علاوه بر افزایش سه برابری کشفیات کالای قاچاق نسبت به مدت مشابه سال گذشته، بيش از 28 تن موادمخدر از سوداگران مرگ کشف شد.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار