معاون دبیرکل نُجَباء:

تحریم ایران به دلیل حمایتش از کشور‌های مظلوم منطقه است

شیخ یوسف الناصری گفت: تحریم‌های اقتصادی علیه ملتی اعمال شده است که در کنار تمام ملت‌های مستضعف منطقه و جهان قهرمانانه ایستاد و اگر ایران در کنار ما ایستادگی نمی‌کرد، امروز تحریم نمی‌شد.
کد خبر: ۳۰۵۸۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶ - 26August 2018

تحریم ایران به دلیل حمایتش از کشور‌های مظلوم منطقه است/ علمای عراق یکصدا علیه آمریکابه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای نُجَباء در ایران، حجت‌الاسلام «یوسف الناصری» معاون دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء در امور تقریب، طی سخنانی در اجتماع علمای عراق، ضمن محکومیت تحریم‌های خصمانه آمریکا علیه ایران اظهار داشت: ما امروز نیازمند یک موضع حقیقی هستیم تا به دنیا، ملت‌های جهان و پیروان ادیان بگوییم که برای دفاع از مصالح ملت‌ و آینده فرزندان‌مان ایستادگی می‌کنیم.

وی ضمن بی‌تاثیر خواندن محاصره اقتصادی ایران، تصریح کرد: این محاصره تنها علیه ملت برادر ایران اتخاذ نشده است، بلکه علیه ملتی است که در کنار تمام ملت‌های مستضعف منطقه و جهان قهرمانانه ایستاد.

شیخ یوسف الناصری افزود: اگر این ملت در کنار ما نایستاده بود و تروریسم داعش را نابود نمی‌کرد، امروز این‌گونه در محاصره اقتصادی قرار نمی‌گرفت. به عبارات دیگر، شکست داعش با پشتیبانی جمهوری اسلامی باعث محاصره اقتصادی ایران و عصبانیت شیطان بزرگ (آمریکا) شده است.

مقام ارشد نُجَباء در پایان ضمن تقدیر از علمای عراق به سبب اعلام حمایت‌شان از جمهوری اسلامی ایران مقابل تحریم‌های آمریکا، خاطرنشان ساخت: این تجمع یک تجمع اخلاقی و انسانی است که برای دفاع از هستی، تاریخ و عقیده‌مان برپا شده است و از اینجا به جهانیان اعلام می‌داریم که ما هنوز آزاد و آزاده هستیم و علما همواره بلندگوی حق و حقیقت هستند.

انتهای پیام/ 441

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار